راه‌اندازی ۱۱۰ کاروان شادی در تهران در سالروز ولادت امام حسن(ع)/طرح «سفره کرامت» اجرا می‌شود
راه‌اندازي ۱۱۰ کاروان شادي در تهران در سالروز ولادت امام حسن(ع)/طرح «سفره کرامت» اجرا مي‌شود

راه‌اندازی ۱۱۰ کاروان شادی در تهران در سالروز ولادت امام حسن(ع)/طرح «سفره کرامت» اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام قديريان از برپايي ۱۱۰ کاروان شادي در نيمه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: اين کاروان‌هاي شادي در سالروز ولادت امام حسن مجتبي(ع) به اجراي سرود زنده، دکلمه و مولودي‌خواني در محلات مي‌پردازند.
شناسه خبر : 11572 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان تهران: حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» از برپایی 110 کاروان شادی در روز 15 رمضان مصادف با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و اظهار کرد: این کاروان های شادی در شهر و شهرستان های استان تهران در خودروهای صوتی به همراه گروه سرود بچه های مسجد در محلات به اجرای سرود زنده، دکلمه، اجرای برنامه شاد و مولودی خوانی خواهند پرداخت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برپایی مراسم های مذهبی، خانواده ها می توانند از پنجره ها و تراس های منازل این برنامه ها را مشاهده و استفاده کنند.

 

حجت الاسلام قدیریان به اجرای طرح «سفره کرامت» نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح سبد کالا و غذای گرم در میان نیازمندان توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «با کتاب در خانه بمانیم»، به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: قریب هشت هزار جلد کتاب در میان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران توزیع شده است و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند خلاصه و چکیده از این کتاب ها را تهیه و در پایگاه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/بارگذاری کنند.

 

حجت الاسلام قدیریان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از کتاب هایی که در اجرای این طرح مدنظر قرار گرفته  کتاب «امام حسن مجتبی(ع) و مهدویت» است که به بهترین خلاصه های آن جوایزی اعطا می شود.