با همکاری مسجد الرسول(ص) برگزاری مسابقه بزرگ «# همه_ ما قهرمانیم»
با همکاري مسجد الرسول(ص) برگزاري مسابقه بزرگ «# همه_ ما قهرمانيم»

با همکاری مسجد الرسول(ص) برگزاری مسابقه بزرگ «# همه_ ما قهرمانیم»

مسابقه بزرگ «# همه ما قهرمانيم» با محور کساني که درروزهاي کرونايي به مردم خدمت کردند، ويژه کودکان و نوجوانان و به همت مسجد الرسول(ص) برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 12159 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان تهران، مسجد جامع الرسول(ص) با همکاری شهرداری منطقه چهار اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ «# همه_ ما قهرمانیم» ویژه کودکان و نوجوانان کرده است.

 

در این مسابقه کودکان و نوجوانان با ارسال نقاشی و دلنوشته (حداکثر 400 کلمه) از شخص یا اشخاصی که در روزهای کرونایی با تلاش و ایثار به مردم محله و شهرمان کمک کردند، قدردانی می کنند و به بهترین اثر جوایزی اهدا می شود.

 

شرکت کنندگان تا 17 تیرماه 99 فرصت دارند که آثارشان را به نشانیwww.moi.ir ارسال کنند. این مسابقه برای گروه سنی(3تا6سال) و نیز گروه سنی(12 تا 19 سال) است.

 

مسجد الرسول(ص) در میدان رسالت واقع شده و از جمله مساجدی است که با برگزاری برنامه های گسترده برای کلیه مقاطع سنی کارنامه مثبتی در جذب نوجوانان و جوانان داشته است. برپایی اردوهای جهادی با همکاری بسیج، حلقه های  صالحین، سلسله نشست های سبک زندگی، مشاوره در موضوعات رفتار با والدین و همسر در رده های سنی نوجوان و جوان و میانسال و کهنسال از جمله فعالیت های مسجد جامع الرسول(ص) است.

 

برگزاری نشست های بصیرتی، حلقه های صالحین، دوره های سبک زندگی اسلامی و یادواره شهدا و آموزش رشته های ورزشی و فنی و تعمیرات تلفن همراه، را می توان از دیگر برنامه های این مسجد برشمرد.

 

مسجد الرسول(ص) واقع در میدان رسالت تهران به همت کانون محمد رسول الله(ص) یکی از مساجد فعال منطقه شرق تهران است که به همت کانون فرهنگی هنری این مسجد همواره در فعالیت های جهادی و کمک رسانی به مردم محروم و نیازمند کارنامه درخشانی داشته است، به گونه ای که در سیل استان سیستان و بلوچستان اعزام فعالان این کانون و  اهالی مساجد مجاور آن به مناطق سیل زده در قالب گروه های جهادی متشکل از پزشکان برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی همچون تقسیم اقلام در این منطقه حضور یافت و در حال حاضر نیز از زمان شیوع ویروس کرونا با بهره گیری از پتانسیل های موجود در کانون و نیروهای مسجدی و در راستای لبیک به اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جهادی با ویروس منحوس کرونا و نیز به منظور ادای تکلیف اجتماعی و انسانی در همیاری و کمک به مردم به میدان آمده و اقدام به ایجاد پایگاه مدافعان سلامت کرده است و در دستگیری از نیازمندان نیز با تهیه بسته های معیشتی وارد میدان عمل  کمک به محرومین شده است.