اعلام برنامه های دهه کرامت استان تهران
اعلام برنامه هاي دهه کرامت استان تهران

اعلام برنامه های دهه کرامت استان تهران

حجت الاسلام قديريان:برنامه هاي امسال به خاطر شيوع کرونا به صورت مجازي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 12225 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان تهران: جلسه اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان تهران در روز یکشنبه یکم تیرماه، در آستان امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان، دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان تهران، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) در باب خدمت به عهلما که فرمودند:اگر کسی عالمی را هفت روز خدمت کند به جهت منزلت،شرافت وبزرگیش؛انگار کل جمعیت جهان را هفتاد سال خدمت کرده است و براساس روایات امام رضا(ع) عالم آل محمد و می باشند وان شاءالله کسانی که در این دهه خدمت می کنند مشمول این حدیث نورانی بشوند برنامه های ستاد دهه کرامت استان تهران را شرح دادند:
 دبیر ستاد دهه کرامت استان تهران؛افزود:امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم افتتاحیه دهه کرامت که هر ساله در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار میشد را نداریم.

وی با تأکید بر اینکه محور برنامه‌ها بر پایه فضای مجازی است، گفت: تجمعات و برنامه‌های حضوری بسیار کم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود؛ البته جشن‌های مربوط به میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در قالب‌ کاروان‌های شادی در محلات صورت خواهد گرفت. در این برنامه گروه‌های هنری با استدیوهایی که در ماشین‌های روباز تعبیه شده است به محلات می‌روند و به اجرای برنامه می‌پردازند. مردم نیز از بالکن‌ها و خانه‌های خود شاهد این مراسم خواهند بود.

در پایان حجت‌الاسلام قدیریان بر رعایت کامل مسائل بهداشتی در برگزاری جشن‌های دهه کرامت تأکید کرد.