۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان محله بیمه توزیع شد
۲۰ بسته معيشتي در بين نيازمندان محله بيمه توزيع شد

۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان محله بیمه توزیع شد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري آيت الله طالقاني گفت: ۲۰ بسته معيشتي در بين نيازمندان محله بيمه به همت خيرين و فعالان اين کانون به مناسبت دهه کرامت تهيه و توزيع شد.
شناسه خبر : 12516 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان تهران:«حجت الاسلام لهراسبی»  گفت: 20 بسته معیشتی در بین نیازمندان محله بیمه به  همت خیرین و فعالان این کانون به مناسبت دهه کرامت تهیه و توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل گوشت، تخم مرغ، برنج 5 کیلویی، روغن مایع، پنیر، ماکارونی و شکر بود.

 

وی یادآور شد: فعالیت های خدمات اجتماعی و خیرخواهانه این کانون در قبال نیازمندان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم گام های موثری در راه کمک به نیازمندان برداشته باشیم.

 

لهراسبی خاطر نشان کرد: اهدای مصالح ساختمانی برای دو خانواده نیازمندان نیز از دیگر اقدام های خداپسندانه بود که طی هفته جاری برای تعمیر حیاط و سفیدکاری منزل از سوی خیرین این کانون تامین و در اختیار آنها قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی افزود: انجام فعالیت های خیرخواهانه در کنار کارهای فرهنگی می تواند نوجوانان و جوانان را با روحیه احسان و نیکوکاری بیشتر آشنا کند.