برگزاری پویش «دختر محجبه من» به مناسبت دهه کرامت درشهرستان قدس
برگزاري پويش «دختر محجبه من» به مناسبت دهه کرامت درشهرستان قدس

برگزاری پویش «دختر محجبه من» به مناسبت دهه کرامت درشهرستان قدس

رئيس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري قدس از برگزاري پويش «دختر محجبه من» به مناسبت گراميداشت دهه کرامت خبر داد.
شناسه خبر : 12978 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان تهران و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس: «رضا حیدری»  ضمن تبریک به مناسبت ایام میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) که به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است، گفت: به همین مناسبت این سازمان پویشی را با عنوان دختر محجبه من برگزار می کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس افزود: یکی از اهداف مهمی که برپایی این پویش دنبال می‌کند الگوسازی درباره پوشش اسلامی است.


وی اظهار کرد: این پویش با رویکرد ترویج الگوی ایرانی-اسلامی در حوزه حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.  



رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس تصریح کرد: بدحجابی به نوعی نقض حقوق و عرف جامعه است و در این راستا باید اقداماتی انجام شود تا به این وسیله فرهنگسازی درست و تشویق دختران جوان در این زمینه صورت گیرد.



وی ادامه داد: باید به جوانان در شناخت و فهم باورهای مطلوب کمک کرد تا رفتارهای متضاد با جامعه رخ ندهد.


حیدری افزود: برگزاری چنین پویش هایی با اهدافی همچون تقویت ارزش‌های دینی انجام می‌شود چرا که باید در این خصوص تثبیت ایجاد کرد.



وی در پایان گفت: علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند عکس های خود را با موضوع دختران محجبه تا پانزدهم ماه جاری به شماره 09305060842 در پیامرسان "بله"برای این سازمان ارسال نمایند. شایان ذکر است که به برگزیدگان این پویش جوایزی اهدا خواهد شد.