پیام تشکر مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان از مردم به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عزاداری محرم
پيام تشکر مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان از مردم به خاطر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در ايام عزاداري محرم

پیام تشکر مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان از مردم به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عزاداری محرم

حجت الاسلام و المسلمين غلامعلي قديريان در پيامي از مردم به خصوص اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران به خاطر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در ايام عزاداري محرم تشکر کرد.
شناسه خبر : 15570 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و من یعظّم شعائر الله فانّها من تقوی القلوب»

عاشورائیان قدمتی به بلندای تاریخ 1400 و اندی ساله اسلام دارند . عاشقانی که در برهه های مختلف تاریخ ، جان دادند و جانفشانی کردند اما از سید و سالارشان امام حسین (ع) دست نشستند و ثابت نمودندکه دلبستگی‌شان، ارتباطی قلبی و معنوی است که با هیچ عاملی نه تنها کم که همواره بیش از پیش می شود.

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران همواره مفتخرند همراه با سایر دستگاه ها و نهادها مردم نهاد دیگر، در پاسداشت شعائر اسلامی مطابق با منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیشگام بوده و محرم امسال نیز  ثابت کردند که "ما ملت امام حسینیم" و با لبیک به ندای رهبر فرزانه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ کارنامه ای پر افتخار در تعظیم شعائر حسینی و خصوصاً سنت شکوهمند عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مانند همیشه از خود به یادگار گذاشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت شهادت جانگداز حضرت سیدالشهداء امام حسین علیه السلام و خاندان و اصحاب باوفای ایشان و آرزوی قبولی عزاداری های خالصانه ملت شریف ایران اسلامی؛ فرصت را مغتنم دانسته به سهم خویش  از همه تلاش های ارزشمند مسئولین هئیات مذهبی، سخنرانان و مبلغین دینی، مداحان اهل بیت (ع) و به خصوص عزیزانی که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی بدین صورت یاری گر نهضت سرخ حسینی در ماه محرم سال 1442 ه.ق بودند و موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این فرهنگ انسان ساز شده اند  سپاسگزاری کنم.

والسلام علی من اتبع الهدی