رئیس کمیته امداد خمینی(ره) از مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی هنری ابوذر استان تهران بازدید کرد
رئيس کميته امداد خميني(ره) از مرکز نيکوکاري و کانون فرهنگي هنري ابوذر استان تهران بازديد کرد

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) از مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی هنری ابوذر استان تهران بازدید کرد

رئيس کميته امداد خميني(ره) از مرکز نيکوکاري و کانون فرهنگي هنري ابوذر استان تهران بازديد کرده و در جريان فعاليت‌هاي آن قرار گرفت.
شناسه خبر : 15897 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

حجت الاسلام «محمد مطلبی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران از بازديد مرتضی بختياري رياست کميته امداد امام خميني(ره) از مرکز نيکوکاري و کانون فرهنگی هنری ابوذر خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر ادامه داد: در این دیدار ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) از روند فعالیت مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی هنری ابوذر بازدید به عمل آورد.

 

امام جماعت مسجد جامع ابوذر در این دیدار به اعلام گزارش فعالیت مرکز نیکوکاری و کانون در شش ماهه اول سال جاری پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری باتوجه به شرایط کشور بر اثر شیوع ویروس منحوس کرونا مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی هنری ابوذر اقدام به تشکیل گروه جهادی نمودند و به تهیه و توزیع سبد اقلام غذایی،دوخت ماسک و گان،ضدعفونی معابر ومنازل و... نموده است.

 

وی افزود: از ابتدای سال تا به امروز قریب به ۳۰۰۰ بسته مواد غذایی که شامل برنج،روغن،گوشت،رب و.... میشد با جمع آوری کمک های مردمی بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر افزود: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی هنری ابوذر اقدام به پخت و پخش غذای گرم به صورت هفتگی نموده است.

 

وی گفت:از دیگر اقدامات صورت گرفته اهدای جهزیه با کمک خیرین بین نیازمندان است.

در انتهای دیدار آقای دکتر بختیاری ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) از زحمات و تلاش های مرکز نیکوکاری و کانون فرهنگی هنری ابوذر تقدیر و تشکر نمودند.