تشکیل هیئت اندیشه ورز در کانون ریحانه النبی
تشکيل هيئت انديشه ورز در کانون ريحانه النبي

تشکیل هیئت اندیشه ورز در کانون ریحانه النبی

محمودي مدير کانون فرهنگي هنري ريحانه النبي از تشکيل هيئت انديشه ورز در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالي)در کانون خبر داد.
شناسه خبر : 17050 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۹

فاطمه محمودی مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه النبی در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران از تشکیل هیئت اندیشه ورز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به همت بچه های کانون خبر داد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه النبی اظهار داشت: طی فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر تشکیل هئیت های اندیشه ورز جهت تولید محتوا و ایده برای حل مشکلات جامعه و مجموعه های مختلف این کانون هم هئیت اندیشه ورزی در همین راستا تشکیل داد.

 

 

 

محمودی  مدیر کانون فرهنگی هنری گفت: هیئت اندیشه ورز کانون از صاحب نظران و خبرگان محله و هئیت اندیشه ورز هستند که بر مبینای تدبیر رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اهداف کانون ریحانه النبی حرکت و کمک می کنند.

 

 

 

وی بیان کرد: اعضای اصلی این هیئت در مجموع  17 نفر هستند 7 نفر عضو اصلی از مسئولین کانون و 10 نفرعضو حقیقی  از اعضا کانون می باشند.

 

 

 

ایشان ابراز داشت:  این هئیت در نظر دارد هر سه ماهه همایشی برگزار نماید و از دستاورد ها و ایده های جدید در این همایش رونمایی کند.

 

 

 

 

محمودی  در پایان اظهار کرد: این کانون به فضل خدا و کمک اعضا کانون با تشکیل کار گروه های مختلف در ذیل این هئیت بتواند یک تیم تشکیلاتی و راهبردی و با انسجام تشکیل دهد .