برگزاری ویژه برنامه مقابله با آسیب ها اجتماعی به همت اعضای کانون شهید صدرزاده
برگزاري ويژه برنامه مقابله با آسيب ها اجتماعي به همت اعضاي کانون شهيد صدرزاده

برگزاری ویژه برنامه مقابله با آسیب ها اجتماعی به همت اعضای کانون شهید صدرزاده

چراغي از برگزاري ويژه برنامه مقابله با آسيب ها اجتماعي به همت اعضاء کانون شهيد صدرزاده با رعايت پروتکل هاي بهداشتي خبر داد.
شناسه خبر : 17052 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

جعفر چراغی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی صدر زاده در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران از به مناسبت هفته دفاع مقدس از برگزاری نمایشگاه کتاب و برگزاری ویژه برنامه مقابله با آسیب های اجتماعی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی صدر زاده در خصوص نوع همکاری کانون در برپایی این نمایشگاه، بیان کرد: به همین منظور اطلاع رسانی بازگشایی این نمایشگاه از چند روز قبل توسط بچه های مسجدی کانون انجام شد.
 

 

 

چراغی بیان داشت: در خصوص آسیب های اجتماعی که در بین حوانان بیشتر مشاهده می شود باید فعالیت های را انجام می دادیم و با جلسات و هماهنگی های صورت گرفته تصمیم برا این شد در کنار نمایشگاه هفته دفاع مقدس برنامه مقابله با آسیب های اجتماعی را داشته باشیم تا هم جوانان و خانواده های ایشان از این آسیب ها اطلاع و آگاهی داشته باشند .

 

 

 

وی بیان کرد: آسیب های اجتماعی در مقابل فرهنگ و نهضت انقلاب می باشد و در واقع باعث دور شدن مردم از تفکر و اندیشه اسلامی انقلاب می شود .

 

 

 

ایشان ابراز داشت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس یکی از برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس و سال جاری هست و با هماهنگی های صورت گرفته در آینده برنامه های این چنین بیشتر برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

چراغی در پایان اظهار کرد: راه شهدا یکی از بهترین راه هایی است که می شود در آن داخل شد و بدون هیچ ترسی بدون فکر کردن به انتهای مسیر در آن حرکت کرد زیرا انتهای مسیر عزت و بزرگی و سعادت در انتظار ماست .