برگزاری نمایشگاه مجازی از فعالیت‌های کانون آیت‌الله طالقانی در عرصه وحدت اسلامی
برگزاري نمايشگاه مجازي از فعاليت‌هاي کانون آيت‌الله طالقاني در عرصه وحدت اسلامي

برگزاری نمایشگاه مجازی از فعالیت‌های کانون آیت‌الله طالقانی در عرصه وحدت اسلامی

حجت الاسلام حسين زاده از برگزاري نمايشگاه مجازي فعاليت هاي کانون به مناسبت هفته وحدت خبر داد.
شناسه خبر : 17744 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران از برگزاری نمایشگاه مجازی فعالیت های کانون به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

 

وی اظهار داشت: نمایشگاه به همت بچه های کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی بمناسبت فرا رسیدن هفته وحدت از دهم تا هفدهم ربیع الاول ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به صورت مجازی و در کانالهای کانون در پیام رسان های داخلی برپا می شود.

 

 

حسین زاده با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی در هیچ شرایطی متوقف نمی شود، ادامه داد:بعد از شیوع ویروس کرونا و به دلیل اهمیت سلامت افراد و اعضای کانون بسیاری از فعالیت ها کانون در فضای مجازی انجام شد و مورد استقبال گسترده نیز قرار گرفته است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی اضافه کرد: در این نمایشگاه غرفه شهداء، غرفه تصاویر فعالیتهای کانون فرهنگی، غرفه مداحی های مذهبی غرفه احادیث و روایات از پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و غرفه کمک های مومنانه در کانالهای کانون به نمایش گذاشته میشود .

 

 

وی گفت: با توجه به اینکه در فضای مجازی و رسانه ای استقبال خوبی از سوی بازدید کنندگان و عموم مردم صورت گرفته است کانون فرهنگی در نظر دارد برنامه های فرهنگی را در قالب فضای مجازی و رسانه ای تا پایان ریشه کن شدن این بیماری منحوس با کمک اعضای کانون فرهنگی و فعالان فرهنگی برگزار نماید .