مسجدی با بوی خوش کمک همدلانه
مسجدي با بوي خوش کمک همدلانه
مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) و پوشش بیش از 120 خانواده نیازمند

مسجدی با بوی خوش کمک همدلانه

يکصد و بيست خانواده نيازمند تحت پوشش مسجد حضرت اميرالمومنين (ع) قرار گرفتند.
شناسه خبر : 19643 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران،  مسجدی که قدمت 50 ساله دارد و به محفلی برای نوجوانان و جوانان منطقه امامزاده عبدالله (ع) خیابان قزوین تبدیل شده است. هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) و کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوطالب (ع)» با شیوع ویروس کرونا کار ضد عفونی کردن این مسجد و برخی از اماکن و معابر عمومی منطقه امامزاده عبدالله (ع) را انجام می دهد.

 

تولید ماسک کار دیگر اهالی این مسجد در دوره شیوع ویروس کرونا است که تاکنون بیش از 20 هزار ماسک، تولید و میان نمازگزاران این مسجد و نیازمندان توزیع شده است و در این میان کانون فرهنگی هنری هنری حضرت ابوطالب (ع) در انجام این کار نقش مهمی داشته است.

خیریه مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) به 120 خانواده نیازمند طی هشت سال اخیر کمک هایی در قالب پوشاک و ارزاق تقدیم می کند که در دوره شیوع ویروس کرونا در برخی از ماه ها دو مرتبه این کمک را اهدا کرده است.

همچنین صندوق قرض الحسنه مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) در سال 1398 تاسیس و در دوره شیوع ویروس کرونا به 30 نفر، وام دو میلیون تومانی با بازپرداخت 20 ماه پرداخت شد که پایگاه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) و کانون فرهنگی هنری حضرت ابوطالب (ع) در شناسایی این خانواده نقش داشتند.

 

اقدام دیگر اهالی مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) در دوره شیوع ویروس کرونا عقد قرارداد با نانوایی نزدیک این مسجد بود که طی آن، به 120 خانواده تحت پوشش، حواله دریافت 50 تا 80 قرص نان برای هر ماه و همچنین قرارداد با قصابی نزدیک این مسجد با هدف در اختیار قرار دادن گوشت رایگان به 60 خانواده بود که در هر مرتبه، دو تا سه کیلو گوشت به این خانواده ها اهدا می شود.

در پایان ذکر این نکته نیز گفتنی است که همکاری بی شائبه و همیاری هیئت امنا، خیریه، پایگاه بسیج و کانون ابوطالب (ع) در این زمینه نیز نقش موثری ایفا کرده اند.

مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) (واقع در تهران، خیابان قزوین، خیابان شهید جواد سبحانی، خیابان شهید قهرمان حاجیان، کوچه شهید قادری، کوچه شهید رجبی) واقع است.

پایان پیام/.