طرح همدلی 26 به همت خیرین مسجد جامع نظام مافی تهران کلید خورد
طرح همدلي 26 به همت خيرين مسجد جامع نظام مافي تهران کليد خورد

طرح همدلی 26 به همت خیرین مسجد جامع نظام مافی تهران کلید خورد

اجراي طرح «همدلي ۲۶» به همت خيرين مسجد جامع نظام مافي آغاز شد.
شناسه خبر : 19646 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران،  طرح همدلی «26» به همت خیرین مسجد جامع نظام مافی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از ظرفیت مساجد برای آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا این طرح اجرا می شود که در این رزمایش 140 سبد بهداشتی به ارزش هر سبد 110 هزار تومان میان نیازمندان توزیع می شود.

 

 همچنین از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مسجد جامع نظام مافی در قالب طرح همدلی در توزیع سبد کالا، بسته های بهداشتی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و سمپاشی معابر، تهیه و توزیع ماسک و گان فعالیت داشته است. توزیع 25 هزار حواله قرص نان، طبخ و توزیع غذای گرم، ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم، آزادی زندانیان نیازمند، پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان بخشی از خدماتی است که در راستای کمک به نیازمندان صورت گرفته است.

 

گفتنی است در زمان اجرای طرح همدلی 24، 67 میلیون تومان کمک در اربعین حسینی جمع آوری و 133 سبد کالا که ارزش هر سبد 500 هزار تومان است، تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

  علاقه مندانی که تمایل به مشارکت در این رزمایش را دارند می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997599141190 ارسال کنند.

 

 مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است.