ملزومات ‌آموزش آنلاین برای کودکان کار فراهم شد
ملزومات ‌آموزش آنلاين براي کودکان کار فراهم شد
به همت اعضای کانون مسجد امام الهادی(ع)؛

ملزومات ‌آموزش آنلاین برای کودکان کار فراهم شد

حجت‌الاسلام کارخانه از استمرار کمک‌هاي مومنانه اعضا و فعالان کانون «الهادي(ع)» به يک هزار نيازمند تحت پوشش اين کانون خبر داد و گفت: در اين راستا ملزومات ‌آموزش آنلاين براي کودکان کار فراهم شد.
شناسه خبر : 19655 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام «محمدعلی کارخانه» با اشاره به استمرار کمک های مومنانه به محرومان و نیازمندان به همت فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد الهادی(ع) واقع در میدان شوش،‌ اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در موج سوم بحران کرونا و پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از ظرفیت مساجد در زمینه مهار ویروس کرونا و پیشگیری ازاین بیماری همانند دوران آغاز شیوع این بیماری نیروهای مخلص و جهادی این مسجد برای مهارآن وارد میدان عمل شده اند.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) بیان کرد: در همین راستا فعالیت کارگاه های تولید ماسک نیز مجددا از سرگرفته شد و ضدعفونی معابر، محلات و خیابان ها نیز توسط گروههای جهادی در حال انجام است. علاوه بر این، گروه جهادی مسجد در حال شناسایی بیماران کرونایی نیازمند و آسیب دیدگان اقتصادی این بیماری در منطقه هستند تا به آنها خدمت رسانی لازم صورت گیرد.

 

 حجت الاسلام کارخانه با اشاره به اینکه یک هزارخانواده محروم و نیازمند در منطقه هرندی ساکن هستند، خاطرنشان کرد: توزیع محلول ضدعفونی کننده، بسته های ارزاق و پروتئینی به این خانواده ها درچند مرحله در حال انجام است و در حال حاضر چهارهزار مرغ با مشارکت خیرین تهیه شده و در حال توزیع میان این خانواده ها هستیم.

 

 مدیرکانون فرهنگی هنری الهادی(ع) یکی دیگر از فعالیت های مومنانه در این کانون فرهنگی هنری را پخت هفتگی غذا و توزیع آن برشمرد و تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان روزانه یک هزار پرس غذای گرم برای افطار میان افراد نیازمند توزیع می شد که پس از آن تلاش کردیم طبخ و توزیع غذای گرم در میان نیازمندان را در شب های جمعه ادامه دهیم.

وی به برنامه های آموزشی این کانون فرهنگی هنری در پیشگیری از ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: توزیع بروشور، نصب بنر و ارسال پیامک به مردم محله هرندی، ارائه مشاوره های پزشکی و دارویی محور فعالیت های آموزشی بچهه ای مسجد است.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) همچنین از رایزنی با دستگاه ها و سازمان های مختلف برای مشارکت در جمع آوری کمک به دانش آموزانی نیازمندی که امکان استفاده از برنامه مجازی مدارس را ندارند، خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در منطقه هرندی بسیاری از کودکان کار زندگی می کنند، که روزها مشغول به کار هستند و پس از آن به صورت مجازی و غیرحضوری از برنامه های آموزشی تحصیلی استفاده می کنند، به همین جهت سعی کردیم که برای آنها امکاناتی مانند تبلت و گوشی تلفن همراه تهیه کنیم، در مرحله اول این کمک رسانی در ماه مهر به 400 دانش آموز لوازم التحریر و امکانات آموزشی عرضه کردیم.

 

 به گفته حجت الاسلام کارخانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سبد معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان به یک هزار خانواده نیازمند تحت پوشش اعطاء و برای تعدادی از افراد بیکار و جویای کار، اشتغال فراهم شده است.

پایان پیام/.