استمرار کمک مومنانه به محرومان پیشوا با تلاش کانون فرهنگی هنری ۱۵ خرداد
استمرار کمک مومنانه به محرومان پيشوا با تلاش کانون فرهنگي هنري ۱۵ خرداد

استمرار کمک مومنانه به محرومان پیشوا با تلاش کانون فرهنگی هنری ۱۵ خرداد

حجت‌الاسلام ياسيني از استمرار کمک مومنانه اهالي مسجد امام خميني(ره) پيشوا با تلاش کانون فرهنگي هنري ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: توزيع بسته‌هاي بهداشتي و معيشتي ميان محرومان در اين راستا ادامه دارد.
شناسه خبر : 19656 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین «سید سعید یاسینی» با بیان اینکه اهالی مسجد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان پیشوا با همدلی و همگرایی در مقابله با ویروس کرونا اقدامات زیادی انجام داده اند، اظهار کرد: شورای فرهنگی، کانون فرهنگی هنری 15 خرداد، کانون تبلیغی ولایت و پایگاه مقاومت بسیج شهید انصاری این مسجد با آغاز شیوع ویروس کرونا اقدام به ضد عفونی کردن این خانه خدا و محدوده اطراف آن کردند.

 

 امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) افزود: تهیه و توزیع بسته های ارزاق نیز با همکاری این نهادها در چندین نوبت انجام شده و مرکز نیکوکاری این مسجد آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی برای تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی به منظور توزیع میان نیازمندان است.

 

 وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری 15 خرداد که نهادی فعال در مسجد حضرت امام خمینی (ره) است کار تولید و انتشار تولیدات مختلف در شبکه های اجتماعی این مسجد را در قالب شبستان مجازی انجام می دهد. این کانون همه ساله در ابتکاری جالب با همکاری پایگاه بسیج شهید انصاری، فیلم های جشنواره مردمی عمار را نیز در این مسجد اکران می کند.

 

 یاسینی در ادامه با بیان اینکه مسجد حضرت امام خمینی (ره) مسجدی محوری در شهرستان پیشوا است جلسه هماهنگی اجرای رزمایش مساوات و همدلی و تحقق کمک مومنانه که از مطالبات مقام معظم رهبری در شهرستان پیشوا در چند نوبت در این مسجد برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه های مختلف این شهرستان باور دارند که برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف باید از ظرفیت مساجد و نهادهای مختلف آن به ویژه کانون های فرهنگی هنری و بسیج استفاده کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری 15 خرداد در اجرای طرح ملی مقابله با ویروس کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان راهکاری را ارائه کرده بود که شامل ضد عفونی کردن معابر، خیابان ها و درب های واحد های صنفی و مراکز عمومی، توزیع بسته های ضد عفونی و بهداشتی میان نیازمندان از جمله کارگران آسیب دیده در این دوره، تهیه لوازم بهداشتی و نیازهای ضروری برای خانواده های دارای بیمار کرونایی و کمک و همکاری پزشکان برای ارائه مشاوره به این بیماران می شود. الحمدالله این طرح با همکاری و مشارکت خوب پایگاه شهید انصاری و حمایت هیئت امنا و کانون تبلیغی ولایت طی هشت ماه اخیر در مسجد حضرت امام خمینی (ره) و شهرستان پیشوا اجرا شده است.