تهیه جهیزیه برای زوج‌های محروم اسلامشهر به همت بچه‌های مسجد
تهيه جهيزيه براي زوج‌هاي محروم اسلامشهر به همت بچه‌هاي مسجد

تهیه جهیزیه برای زوج‌های محروم اسلامشهر به همت بچه‌های مسجد

اصلاني با اشاره به خدمت‌رساني فعالان کانون «خاتم الانبياء(ص)» به نيازمندان شهرستان اسلامشهر، گفت: توزيع بسته‌هاي معيشتي، غذاي گرم و اقلام بهداشتي و تهيه جهيزيه براي هفت زوج بي‌بضاعت ازجمله اين خدمات است.
شناسه خبر : 19660 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران،  «علیرضا اصلانی» با اشاره به کمک های مومنانه به محرومان به همت کانون فرهنگی هنری «خاتم الانبیاء(ص)» واقع در شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در چند مرحله بسته های معیشتی و در مجموع 100 بسته غذایی به ارزش 300 هزار تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «خاتم الانبیاء(ص)» افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون دو هزار ماسک و دو هزار پرس غذای گرم نیز برای افراد بی بضاعت تهیه و میان آنها توزیع شده است. علاوه بر این، با همکاری خیریه مسجد اقدام به تهیه جهیزیه برای جوانان در آستانه ازدواج کرده ایم که در این راستا از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هفت جهیزیه تهیه شده است.

 

 اصلانی با اشاره به فعالیت مرکز خیریه مسجد «خاتم الانبیاء(ص)» و پوشش حمایتی 180 خانواده محروم در آن، ادامه داد: قبل از بحران کرونا نیز به همت خیران و فعالان مسجد بسته های معیشتی میان نیازمندان تحت پوشش در مناسبت ها توزیع می شد و این رویکرد پس از بحران کرونا پررنگ تر شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء با اشاره به تاریخچه فعالیت این کانون گفت: کانون خاتم الانبیاء(ص) از سال 78 تاسیس شده است و رویکرد فعالیت های این کانون فرهنگی هنری برگزاری دوره های تربیتی برای دانش آموزان، برگزاری دوره های آموزشی، علمی، تقویتی درسی، اصول دین، اعتقادی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بوده است.

اصلانی در پایان خاطر نشان کرد: در زمینه رسانه های دیجیتال نیز این کانون فرهنگی هنری تولیداتی داشته است و در مسابقات مختلف رسانه های دیجیتال رتبه هایی کسب کرده است.

پایان پیام/.