مسجد نظام مافی همراه همیشگی بچه های محل
مسجد نظام مافي همراه هميشگي بچه هاي محل

مسجد نظام مافی همراه همیشگی بچه های محل

اجراي طرح همدلي 27 به واقع دست ياري بچه هاي مسجد به سوي هموطنان کم برخوردار است.
شناسه خبر : 19810 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام «سیدمحمدتقی حسین زاده» با اشاره به اجرای طرح «همدلی27»، اظهار کرد: با توجه به گرانی های اخیر و عدم توانایی نیازمندان برای تهیه لباس گرم ویژه پاییز و زمستان، مسجد جامع نظام مافی «همدلی 27» را به منظور تهیه و توزیع لباس زمستانی ایتام و نیازمندان  اجرا می کند.

 

 امام جماعت مسجد جامع نظام مافی واقع در جنت آباد جنوبی بیان کرد: علاقه مندانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند، می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997599141190 واریز کنند.

 

حجت الاسلام حسین زاده با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۸۷ گوسفند و ۲ گوساله به همت خیرین این مسجد خریداری و گوشت آن در میان نیازمندان توزیع شد، گفت: در حال حاضر نیز چهار راس گوسفند قربانی و گوشت آن در میان نیازمندان توزیع شده است.

 

 وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون قریب یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک رسانی صورت گرفته شده است، خاطر نشان کرد: کمک رسانی به 300 نیازمند تحت پوشش خیریه مسجد جامع نظام مافی و 500 خانواده نیازمند که در مناطق حاشیه نشین و محروم تهران زندگی می کنند، بخشی از خدماتی است که به محرومان ارایه شده است.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی تاکید کرد: توزیع 110 سبد کالا به ارزش 88 میلیون تومان، توزیع حواله 25 هزار قرص نان به ارزش 40 میلیون تومان، طبخ و توزیع 1200 پرس غذای گرم بین نیازمندان، توزیع 110 سبد کالا به ارزش 66 میلیون تومان، آزادی یک زندانی جرایم مالی به ارزش 10 میلیون تومان و پرداخت وام قرض الحسنه به محرومان بخشی از خدماتی است که از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در این مسجد انجام شده است.

 

مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است.

پایان پیام/.