معرفی برخی مساجد تهران برای انجام تست تشخیص کرونا
معرفي برخي مساجد تهران براي انجام تست تشخيص کرونا
کانون فرهنگی هنری تعطیل نیست

معرفی برخی مساجد تهران برای انجام تست تشخیص کرونا

برخي مساجد شهرستان تهران براي انجام تست کرونا معرفي شدند
شناسه خبر : 20857 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران،  مطابق با بیانات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد ملی کرونا در حضور ایشان و تذکر ایشان برای لزوم آموزش همگانی درباره‌ی راه‌های شیوع و شیوه‌های پیشگیری به صورت محله‌محور با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای غربالگری و تشخیص زود هنگام بیماری کرونا میزهای درمانی را در مساجد مناطق مختلف شهر تهران برپا کرده است.

پویش احسان سلامت در قالب میز های غربالگری و با همکاری سامانه آنلاین چهل‌سی به منظور یاری رسانی به کادر درمان و کوشش در راستای بهبود و ارتقاء کیفیت سلامت کشور با بهره گیری از مشارکت همدلانه و هم یاری جامعه، طرح میزهای غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری کرونا را در سطح کلان شهر تهران و استان تهران پوشش می‌دهد.

راه اندازی میز های غربالگری کرونا در چهار مرحله در انجام شده است و در حال حاضر 45 مسجد در سطح شهر تهران و 15 مسجد در سطح شهرستان‌های پاکدشت، پیشوا، قرچک در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

شهروندان گرامی می‌توانند با مراجعه به آدرس‌هایی که در ذیل اشاره خواهد شد از خدمات میزهای غربالگری و تشخیص زود هنگام بیماری کرونا برخوردار شوند.

مسجد صاحب الزمان (عج) - منطقه ۳ - چهارراه پاسداران - خیابان دولت - خیابان اختیاریه

مسجد ریحان - منطقه ۶ - میدان فاطمی- ابتدای خیابان شهید گمنام خیلبان شهید جهانمهر

مسجد حضرت جواد الائمه - منطقه ۱۰ - انتهای اتوبان یادگار امام - بلوار سی متری جی- خیابان شهید زمانی -خیابان شهید فلاح

مسجد محسنی - منطقه ۲۱ - تهرانسر- بلوار یاس- انتهای خیابان فجر، مسجد حضرت علی (ع) - منطقه ۱۴ - انتهای خیابان پاسدار گمنام- کوچه غفاری.

پایان پیام/