توزیع پنج هزار بسته گوشت قربانی میان کادر درمانی تهران
توزيع پنج هزار بسته گوشت قرباني ميان کادر درماني تهران
همزمان با فرخنده میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار؛

توزیع پنج هزار بسته گوشت قربانی میان کادر درمانی تهران

هفت هزار و 500 کيلوگرم گوشت، ميان پنج هزار نفر از کادر درماني بيمارستان توزيع شد.
شناسه خبر : 21249 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران: به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب کبری(س)، با همکاری و همیاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) هفت هزار و 500 کیلو گوشت گرم در پنج هزار بسته 1500 گرمی به رسم گرامی داشت فداکاری‌های کادر درمانی خدوم، فداکار و ایثارگر پرستار که در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کووید 19 جانفشانانه به خدمت مشغولند، از سوی ستاد فهما استان تهران توزیع شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قدیریان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اعلام این خبر گفت: شیوع کرونا موجب شد جامعه بیش از پیش متوجه اهمیت سلامت و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، شود.

 

مدیر ستاد فهما استان تهران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: "پرستاران عزیز ما در دوران کرونایی و در شرایطی بسیار دشوارتر و پراضطراب‌تر از شرایط معمولی، کار بزرگی را به ثبت رساندند و صحنه‌ها و فعالیت‌هایی را به نمایش گذاشتند که حقیقتاً اعجاب‌انگیز است" توزیع گوشت را سپاسی هرچند ناچیز از جانب اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از خدمات ایثارگرانه کادر متعهد و متخصص درمانی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قدیریان در پایان از همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) و همچنین کانون فرهنگی هنری شهید کچویی مسجد صاحب الزمان(عج) که در این امر مساعدت های فراوانی داشتند تشکر ویژه به عمل آورد.

گفتنی است کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه علیها السلام با عنوان توسعه فرهنگ زیارت اهل بیت علیهم السلام و ترویج نام و مرام مادران و همسران اهل بیت علیهم السلام بویژه حضرت خدیجه علیها السلام و احیای سنن فراموش شده (برگزاری مناسبتها و سنن فراموش شده یا کمتر مورد توجه قرار گرفته مثل قربانی،اطعام غدیر،وفات حضرت خدیجه و...) فعالیت آن ادامه پیدا کرد.

مأموریت مشخص این کانون همانگونه که از نامش برداشت میشود، ساماندهی امور زائرین با کمک و مشارکت مردم و ایجاد روحیه انجام امور خیریه حتی با ارقام محدود می باشد.

با توجه به وجود دستگاهها و مراکز مختلف در امر خدمت رسانی به زائرین و نیاز به هماهنگی و انسجام لازم در این رابطه و جلوگیری از پراکندگی و سرگردانی ایشان و ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن و منزلت زائرین و افزایش سطح کیفی و کمی خدمات بویژه تأمین امنیت و آسایش و آرامش ایشان از مبدأ تا مبدأ لازم بود برای خدمت رسانی به این عزیزان برنامه ریزی شود تا ضمن برخورداری از خدمات مطلوب از سرگردانی و اتلاف وقت ایشان جلوگیری گردد. لذا همسو با روایات مرتبط در حوزه زیارت و توصیه بزرگان جهت حضور بامعرفت مشتاقان در حرم های اهل بیت علیهم السلام زمینه های مرتبط مهیا شد تا کلیه مشتاقان و علاقه مندان به زیارت به خدمات مورد نیاز خود دست یابند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://khadije.com/ از دیگر برنامه های این موسسه اطلاع حاصل نمایند.

پایان پیام/.