توزیع 2400 بسته گوشت گرم در سطح 16 شهرستان استان تهران
توزيع 2400 بسته گوشت گرم در سطح 16 شهرستان استان تهران

توزیع 2400 بسته گوشت گرم در سطح 16 شهرستان استان تهران

ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان تهران با همکاري موسسه حضرت خديجه(س) 2400 بسته گوشت گرم در سطح استان تهران توزيع مي کند.
شناسه خبر : 21348 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی قدیریان با اعلام این خبر گفت: شنبه 6 دی 99 با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران 2400 بسته گوشت گرم در بسته های 1500 گرمی بین نیازمندان و اقشار کم برخوردار استان تهران توزیع می شود.

 

وی در ادامه افزود: پس از شناسایی خانواده های نیازمند با همکاری کانون های معین شهرستان های استان تهران و ثبت اطلاعات، این بسته های گوشت در قالب کمک های مومنانه تقدیم حضورشان می شود.

 

قدیریان با اشاره به آسیب دیدن اقتصادی اغلب مردم در دوران کرونا متذکر شد: در این کرونایی عده ای دچار آسیب ها و مشکلات جدی شده اند که باید با گسترش نهضت کمک مؤمنانه مردمی، به کمک این قشرها شتافت چرا که سبقت در کار خیر از دستورات مؤکد و مکرر الهی در قرآن مجید است و موجب شوق و انگیزه دیگران به کارهای خیر نیز می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند : سبقت در کار خیر از دستورات مؤکد و مکرر الهی در قرآن مجید است و موجب شوق و انگیزه دیگران به کارهای خیر نیز می شود و اینگونه کارها را معنای واقعی انقلابی‌گری است، اظهار امیدواری کرد این امور خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام و المسلمین قدیریان در پایان از همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) و همچنین مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری شهرستان های تهران که در این امر مساعدت های فراوانی داشتند تشکر ویژه به عمل آورد.

 

گفتنی است کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه علیها السلام با عنوان توسعه فرهنگ زیارت اهل بیت علیهم السلام و ترویج نام و مرام مادران و همسران اهل بیت علیهم السلام بویژه حضرت خدیجه علیها السلام و احیای سنن فراموش شده (برگزاری مناسبتها و سنن فراموش شده یا کمتر مورد توجه قرار گرفته مثل قربانی،اطعام غدیر،وفات حضرت خدیجه و...) فعالیت آن ادامه پیدا کرد.

 

مأموریت مشخص این کانون همانگونه که از نامش برداشت میشود، ساماندهی امور زائرین با کمک و مشارکت مردم و ایجاد روحیه انجام امور خیریه حتی با ارقام محدود می باشد.

 

با توجه به وجود دستگاهها و مراکز مختلف در امر خدمت رسانی به زائرین و نیاز به هماهنگی و انسجام لازم در این رابطه و جلوگیری از پراکندگی و سرگردانی ایشان و ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن و منزلت زائرین و افزایش سطح کیفی و کمی خدمات بویژه تأمین امنیت و آسایش و آرامش ایشان از مبدأ تا مبدأ لازم بود برای خدمت رسانی به این عزیزان برنامه ریزی شود تا ضمن برخورداری از خدمات مطلوب از سرگردانی و اتلاف وقت ایشان جلوگیری گردد. لذا همسو با روایات مرتبط در حوزه زیارت و توصیه بزرگان جهت حضور بامعرفت مشتاقان در حرم های اهل بیت علیهم السلام زمینه های مرتبط مهیا شد تا کلیه مشتاقان و علاقه مندان به زیارت به خدمات مورد نیاز خود دست یابند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://khadije.com/  از دیگر برنامه های این موسسه اطلاع حاصل نمایند.