مشارکت کانون فرهنگی هنری «محبان ولایت» در اجرای طرح شهید سلیمانی
مشارکت کانون فرهنگي هنري «محبان ولايت» در اجراي طرح شهيد سليماني

مشارکت کانون فرهنگی هنری «محبان ولایت» در اجرای طرح شهید سلیمانی

حجت‌الاسلام والمسلمين حاجي زاده گفت: کانون فرهنگي هنري «محبان ولايت» در اجراي طرح شهيد سليماني در سطح منطقه سي متري نيروي هوايي تهران مشارکت دارد.
شناسه خبر : 22245 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین «احمد حاجی زاده» با بیان اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از برترین افراد پرورش یافته در مکتب مسجد بودند، اظهار کرد: مسجدی ها در دوره شیوع ویروس کرونا نشان دادند با شجاعت، بصیرت و تعهد، راه شهید سلیمانی و سایر شهدای انقلاب اسلامی را ادامه می دهند و هر جا که لازم باشد جان خود را تقدیم دفاع از اسلام و مردم می کنند.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم (ع) افزود: طرح شهید سلیمانی که به برکت نام این شهید عزیز و ماندگار تاریخ ایران توسط بسیجیان و سایر گروه های مسجدی در سراسر کشور در حال اجرا است توسط بسیجیان این مسجد نیز به منظور شناسایی بیماران و غربالگری افراد نسبت به ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس کرونا اجرا شده است.

 

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم (ع) که «محبان ولایت» نام دارد نیز در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح منطقه سی متری نیروی هوایی تهران مشارکت دارد، ضمن اینکه چندین نوبت با دعوت از پزشکان جامعه پزشکی کشور، طرح ویزیت رایگان مردم را در این مسجد انجام داده است.

 

حاجی زاده در ادامه با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم (ع) در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای تهیه و بسته بندی و توزیع کمک های مومنانه همکاری خوبی دارد، گفت: خیریه این مسجد در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، 60 بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع کرده است.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم (ع) خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری محبان ولایت همچنین مسابقه کتابخوانی با محوریت وصیت نامه شهید سردار سلیمانی را با همکاری پایگاه بسیج این مسجد برگزار کرد که علاقمندان می توانند تا 30 دی ماه جواب های خود را به دفتر این مسجد تحویل دهند و به هفت نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه و در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، جوایز ارزشمندی اهدا می شود.

 

پایان پیام/.