توزیع سبدهای معیشتی میان ۴۵۰ خانوار نیازمند از سوی مسجد الزهرا(س)
توزيع سبدهاي معيشتي ميان ۴۵۰ خانوار نيازمند از سوي مسجد الزهرا(س)

توزیع سبدهای معیشتی میان ۴۵۰ خانوار نیازمند از سوی مسجد الزهرا(س)

حجت‌الاسلام زماني رهبر با اشاره به توزيع سبدهاي معيشتي ميان نيازمندان از سوي مسجد الزهرا(س)، گفت: بيش از ۴۵۰ بسته معيشتي در ۵ مرحله ميان خانواده‌هاي کم برخوردار توزيع شده است.
شناسه خبر : 25456 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام«محمدحسین زمانی رهبر» با اشاره به خدمات مسجد الزهرا(س) برای مهار بیماری کرونا اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در چندین مرحله ضدعفونی معابر و خیابان ها انجام شد و قریب 10 هزار ماسک رایگان میان توزیع شد.

 

  امام جماعت مسجد الزهرا(س) (واقع در خانی آباد نو) غربالگری و ارایه خدمات به بیماران کرونایی و تهیه مایحتاج ضروری آنها را بخش دیگری از فعالیت های این مسجد نام برد و گفت: در 5 مرحله کمک معیشتی میان 450 خانوار به ارزش 500 هزار تومان تحت پوشش قرار گرفت. علاوه برآن به تعدادی از خانواده های غیر تحت پوشش نیزکه 200 نفر بودند، نیز خدمات ارایه شد.

 

وی به اعطای وام قرض الحسنه به نیازمندان تحت پوشش نیز اشاره و خاطر نشان کرد: بیش از 50 میلیون تومان وام به تعدادی از خانواده های نیازمند اعطا کردیم، تا تعدادی از جوانان از این طریق بتوانند، اشتغال و کارآفرینی ایجادکنند.

 

 حجت الاسلام زمانی رهبر برگزاری سلسله نشست های سبک زندگی، آموزش قرآن کریم، دوره های مداحی و فعالیت های اجتماعی را بخش دیگری از برنامه های آموزشی در این مسجد نام برد.

پایان پیام/