طرح ملی ایران قوی تبلور عینی گام دوم انقلاب اسلامی/تجلیل از مدیران فعال کانون‌های مساجد استان تهران
طرح ملي ايران قوي تبلور عيني گام دوم انقلاب اسلامي/تجليل از مديران فعال کانون‌هاي مساجد استان تهران

طرح ملی ایران قوی تبلور عینی گام دوم انقلاب اسلامی/تجلیل از مدیران فعال کانون‌های مساجد استان تهران

حجت الاسلام قديريان در همايش بزرگ مديران مسوول و اعضاي فعال کانون‌هاي مساجد استان تهران، اظهار کرد: طرح ملي ايران قوي تبلور عيني گام دوم انقلاب اسلامي است.
شناسه خبر : 25924 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۵۳

به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران همایش بزرگ مدیران و تجلیل از برگزیدگان و فعالین فرهنگی کانون­های مساجد استان تهران برگزار شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین قدیریان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در این همایش که با حضور مدیران مسئول کانون ها و کتابخانه های مساجد استان تهران و نیز رابطین فهما برگزار شد بر لزوم توجه جدی به امر کانون ها و کتابخانه ها تاکید کرد.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، بیان داشت: نقش محوری مسجد بر کسی پوشیده نیست و کانون های مساجد یکی از ارکان هایی است که موجب تقویت مسجد می شود و باید امام جماعت و کانون ها با یکدیگر همبستگی و همراهی در گسترش کارهای فرهنگی داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در ادامه با اشاره به فرمایشات وتاکیدات مقام معظم رهبری در مورد مساجد  بیان داشت: مسجد هسته مقاومت فرهنگی و پایگاه های فعالیت های اجتماعی است و اگر این حصار و خاکریزی فرهنگی نباشد همه چیز از دست می رود.

قدیریان در بخشی دیگر از سخنان خود طرح ملی ایران قوی (فهما) را تبلور عینی از گام دوم انقلاب دانست که نوآوری ، اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم»، به اوج رسانیدن مشارکت مردمی در همه امور بخصوص فرهنگ و هنر و باور عمیق به انقلاب و انقلابی‌گری به‌مثابه مشی و منش را از ارکان این طرح خواند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با همدلی و انسجام و نیز تبادل نظر با مدیران و اعضای کانون های مساجد استان تهران هرچه بیشتر در لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر فعال کردن کانون های مساجد بتوان با حضور جهادی در عرصه جنگ نرم و مبارزه با دشمنان جبهه فرهنگی همچون سربازان سرافراز جبهه مقاومت و سرداران رشید و شهدای گرانقدر بالاخص شهید سپهبد پاسدار سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی، در برابر مستکبران بی دین جامعه را از دست اندازی این خبائث  مصون داریم.

این مقام مسئول فرهنگی با تشکر از تمامی فعالان عرصه فرهنگی دستاوردهای سترگ کانون های استان تهران در سال جاری را مرهون تلاش های دلسوزانه خانواده بزرگ کانونی 16 شهرستان تهران با وجود همه کاستی ها و کمبودها دانست و اظهار امیدواری کرد تا در سال آتی، بتوان هرچه بیشتر شاهد پیشرفت های فرهنگی هنری کانون های مساجد باشیم.

تقدیر از 10 کانون برتر استان تهران و نیز سه رابط برگزیده فهمای استان از دیگر برنامه های این همایش بود که امروز 18 اسفند 1399 در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری به شکل وبینار انجام شد.

در ادامه حجت الاسلام مجتبی تختی پور مدیر کانون های شهر تهران به پرسش و پاسخ و تبادل آرا و نظرات با اعضا و مدیران مسئول پرداخت.

گفتنی است ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران 1324 باب کانون در سطح 16 شهرستان استان تهران تحت پوشش دارد.

پایان پیام/.