بچه های مسجد و رمضانیه
بچه هاي مسجد و رمضانيه

بچه های مسجد و رمضانیه

اعطاي کمک‌هاي مومنانه به محرومان با همياري بچه‌هاي مسجد
شناسه خبر : 26766 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

حجت‌الاسلام والمسلمین باقرزاده گفت: اولین نوبت از کمک مومنانه اهالی مسجد جامه شهید بهشتی با مشارکت کانون فرهنگی هنری نجم الثاقب و بسیج شامل ۱۵۰ بسته ارزاق که ارزش هر بسته، حدود ۴۰۰ هزار تومان بود، میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران،  حجت الاسلام والمسلمین «اسماعیل باقرزاده» با بیان اینکه با کمک هیئت امنای مسجد جامع شهید بهشتی و چند خیر و مشارکت بسیجیان و نمازگزاران، کار نوسازی این مسجد با هزینه دو میلیارد تومان انجام شد، اظهار کرد: طی این کار بخش هایی از شبستان، آشپزخانه و حیاط این مسجد نوسازی و گنبد آن نیز مرتفع تر شد.

امام جماعت مسجد جامع شهید بهشتی (واقع در تهران، کیانشهر) افزود: فعالیت های این مسجد هنگام نوسازی حتی برای یک روز نیز تعطیل نشد که همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «نجم الثاقب» و بسیج در رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع ماسک و دستکش میان نمازگزاران و ضد عفونی کردن این مسجد بسیار ستودنی بود، در واقع این عزیزان، ایثار کردند و شبانه روزی در خدمت مسجد جامع شهید بهشتی بودند.

وی در ادامه به توزیع اولین نوبت از کمک مومنانه مسجد جامع شهید بهشتی میان نیازمندان در سال جدید و در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: طی این نوبت که با مشارکت کانون فرهنگی هنری نجم الثاقب و بسیج صورت گرفت، 150 بسته ارزاق که ارزش هر بسته، حدود 400 هزار تومان بود میان نیازمندان توزیع شد.

باقرزاده درباره برنامه های مسجد جامع شهید بهشتی در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به آمادگی بسیجیان و اعضا و فعالان کانون ها و سایر فعالان مساجد برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، هیچ کدام از برنامه های این خانه های خدا در ماه رمضان تعطیل نشوند.