راه‌اندازی کاروان شادی ویژه میلاد کریم اهل بیت(ع)
راه‌اندازي کاروان شادي ويژه ميلاد کريم اهل بيت(ع)

راه‌اندازی کاروان شادی ویژه میلاد کریم اهل بیت(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمين مشايخ با اشاره به برگزاري کرسي تلاوت مجلسي در شب‌هاي ماه رمضان در مسجد «حضرت حسن مجتبي(ع)»، گفت: به مناسبت سالروز ولادت امام مجتبي(ع) ۲۰۰ بسته معيشتي و ۶۰۰ پرس غذاي گرم بين محرومان توزيع مي‌شود.
شناسه خبر : 26984 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد مشایخ با بیان اینکه مراسم نماز جماعت، سخنرانی مذهبی و جزءخوانی قرآن و همچنین محفل انس با قرآن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد «حضرت حسن مجتبی (ع)» برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه سخنرانی در روزهای ماه رمضان پس از اقامه نماز ظهر و عصر و محفل انس با قرآن در شب های این ماه در این مسجد برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت حسن مجتبی (ع) افزود: جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روز چهارشنبه، هشتم اردیبهشت ماه از ساعت 21 و 30 دقیقه تا 23 و روز پنج شنبه، نهم اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در این مسجد برگزار می شود که طی آن از ۱۴ نفر از پدران و مادرانی که طی یک سال گذشته نام فرزند خود را حسن یا مجتبی یا کریم گذاشته اند، با اهدای جوایزی تقدیر می شود.

 

وی اضافه کرد: بسیجیان مسجد «حضرت حسن مجتبی (ع)» کاروان شادی را در شب و شام میلاد کریم اهل بیت (ع) (هشتم و نهم اردبیهشت ماه) در محدوده بزرگراه شهید آیت الله محلاتی راه اندازی می کنند و ضمن مولودی خوانی، بسته های فرهنگی همراه با یک عدد گل و چند عدد شکلات میان مردم توزیع می کنند.

 

 مشایخ یادآور شد: همه ساله بسته های ارزاق و غذای گرم با توجه به همنام بودن این مسجد با کریم اهل بیت (ع) در ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) میان نیازمندان توزیع می شود که امسال 200 بسته و 600 پرس غذای گرم را تدارک دیده ایم.

پایان پیام/.