مهلت شرکت در مهرواره «محله همدل» تمدید شد
مهلت شرکت در مهرواره «محله همدل» تمديد شد

مهلت شرکت در مهرواره «محله همدل» تمدید شد

مهلت ثبت مسئله در مهرواره «محله همدل» تا ۲۰ خرداد ماه تمديد شد. تا ۱۸ ارديبهشت ماه با مشارکت ۲۴ هزار ۲۴۷ محله، ۳۱ هزار و ۹۰۴ مسئله در اين مهرواره براي مشارکت مردمي در حل آنها به ثبت رسيده است.
شناسه خبر : 27266 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۱

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، با توجه به استقبال و درخواست مردم، مهلت ثبت مسئله در مهرواره «محله همدل» تا 20 خرداد ماه تمدید شد. تا کنون 24247 محله در این پویش مردمی ثبت نام کرده اند و شرکت کنندگان آن 31904 مسئله را مشخص کرده اند.

 

بر اساس تعداد ثبت مسئله بدون لحاظ نسبت جمعیت، تا تاریخ 18 اردیبهشت، استان اصفهان در رتبه نخست قرار گرفته است و استان های قزوین، مازندارن، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

رتبه بندی استان ها بر اساس درصد ثبت مسئله به نسبت جمعیت تا تاریخ 18 اردیبهشت، از این قرار است: استان ایلام رتبه اول را به خود اختصاص داده و استان های قزوین، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد و گلستان به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم جای گرفتند.

 

بیشترین تعداد شرکت کنندگان براساس کد ملی بدون لحاظ نسبت جمعیت تا تاریخ 18 اردیبهشت، در استان آذربایجان شرقی ثبت شده است. استان های اصفهان، فارس، آذربایجان غربی، مازندران نیز به لحاظ تعداد شرکت کننده، رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

 

گفتنی است، مهرواره «محله همدل» یک پویش ملی مردمی است که در آن از اهالی محله‌های مختلف کشور دعوت می‌شود که برای حل مسائل و مشکلات کوچک و بزرگ محله‌ خود اقدام کنند.

 

بر این اساس، لازم است شرکت کنندگان پس از شناسایی مشکلات پیرامونی خود، به ارائه راه حل بپردازند و در نهایت کسانی که موفق به حل یک تا چند مسئله محله خود بشوند، می‌توانند وارد رقابت با دیگران شوند.

 

پس از سه مرحله ارزیابی و داوری شهرستانی، استانی و کشوری جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. سه محله برتر در سطح کشور، هرکدام جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی را از آن خود خواهند کرد.

 

برای شرکت در این مهرواره کافی است عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ پیامک کرده و یا به آدرس www.ham-del.ir مراجعه فرمایید.

 

پایان پیام/.