تدارک بچه‌های مسجد تهران برای دهه کرامت؛ از جشن‌ های خیابانی تا رونق سفره محرومان
تدارک بچه‌هاي مسجد تهران براي دهه کرامت؛ از جشن‌ هاي خياباني تا رونق سفره محرومان

تدارک بچه‌های مسجد تهران برای دهه کرامت؛ از جشن‌ های خیابانی تا رونق سفره محرومان

براتي از تدارک ويژه‌برنامه‌هاي دهه کرامت در مساجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران خبر داد و گفت: به مناسبت ايام دهه کرامت ۲۰ جشن خياباني توسط کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 28125 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، با اشاره به شعار امسال دهه کرامت با عنوان «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع) اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های متعددی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

 

سرپرست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران افزود: بر اساس شعار امسال برای کمک به نیازمندان با همکاری کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) استان قم، ۲۴۰ بسته گوشت گرم تهیه شده و در حال توزیع میان خانواده های نیازمند هستیم و ۲۰ جشن خیابانی و کاروان شادی نیز در اماکن عمومی و بقاع متبرکه استان تهران برگزار می شود تا  هر روز در یک محله و منطقه تهران فضای شادی را برای مردم فراهم کنیم.

 

وی همچنین از برگزاری وبینارهایی به مناسبت ایام دهه کرامت به همت ستاد فهمای استان تهران و کشور خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با برگزاری این وبینارها در بعد علمی و محتوایی نیز برای مخاطبان برنامه داشته باشیم.

 

براتی همچنین از راه اندازی پویش کشوری «#من_رای_می‌دهم» به همت ستاد فهمای تهران به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: بچه های مسجد و عموم مردم می توانند در روز ۲۸ خردادماه با حضور در پای صندوق های رای گیری در این پویش شرکت کنند.