مردم باید دست به دست هم دهند و با کمک یکدیگر برای حل مشکلات کشور تلاش کنند
مردم بايد دست به دست هم دهند و با کمک يکديگر براي حل مشکلات کشور تلاش کنند
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران :

مردم باید دست به دست هم دهند و با کمک یکدیگر برای حل مشکلات کشور تلاش کنند

حضور مردم در پاي صندوق هاي راي و انتخاب اصلح مي تواند بسياري از مشکلات کشور را حل کند.
شناسه خبر : 28311 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، سلسله وبینارهای تخصصی دهه کرامت (۲۶ خرداد) به همت ستاد فهمای استان تهران با حضور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و رئیس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 حجت الاسلام «حمیدرضا دانایی»، هم در این وبینار با اشاره به  روایتی از امام رضا(ع) که می فرماید: «اگر کسی از خدا توفیق بخواهد باید برای دستیابی به آن توفیق تلاش کند»، گفت: امروز مردم باید دست به دست هم دهند و با کمک یکدیگر برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح  می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.

وی افزود: در  این عرصه ای که شرایط کشور حساس است، همه باید نقش آفرینی کنند و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در گام دوم انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی کنند. چرا که با انجام تکلیف است که می توانیم مدیون خون شهدا نباشیم.

در ادامه این وبینار «حسین براتی» با اشاره به تدارک  برنامه های متنوع از سوی ستاد فهمای تهران به مناسبت دهه کرامت گفت: به دلیل شرایط بیماری کرونا برنامه های ما به صورت مجازی برگزار می شود.

 سرپرست ستاد فهمای استان تهران افزود: امیدواریم هرچه زودتر شاهد پایان بیماری شویم و به صورت حضوری جلسات و برنامه ها را با فعالین کانون های مساجد به شکل تعامل سازنده و بر اساس آموزه های معصومین(ع) و منویات رهبری برگزار کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: امیدواریم بچه های مسجد با تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای زمینه انتخاباتی با شکوه را فراهم کنند.

 

 سرپرست ستاد فهمای استان تهران تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات موجب رضایت شهدا و رهبری و زمینه ساز عزت ایران اسلامی می شود.

 پایان پیام/.