ادای نذر فرهنگی در قالب کمک های مومنانه بچه های مسجد
اداي نذر فرهنگي در قالب کمک هاي مومنانه بچه هاي مسجد
به مناسبت دهه کرامت؛

ادای نذر فرهنگی در قالب کمک های مومنانه بچه های مسجد

حجت‌الاسلام مطلبي از تهيه جهيزيه براي ۱۴ زوج نيازمند به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: طرح‌هاي نذر فرهنگي و نذر قرباني نيز با هدف گره‌گشايي به رسم اهل بيت(ع) توسط بچه‌هاي مسجد ابوذر در اين دهه اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 28335 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام محمد مطلبی از تدارک جشن های دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر واقع در منطقه 17 تهران خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه کرامت به همت بچه های مسجد اردوی زیارتی و سیاحتی برای دختران نوجوان و جوان عضو کانون تدارک دیده شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر واقع در منطقه 17 بیان کرد: همچنین به مناسبت ایام دهه کرامت در حال تهیه جهیزیه برای 14 دختر جوان در آستانه ازدواج هستیم که در این زمینه از خیرین نیز دعوت به مشارکت شده است. کسانی که قصد دارند در این #امر_خیر_هفتگی مشارکت نمایند، مبلغ واریزی خویش را، به شماره۰۹۰۱۷۰۳۸۶۵۷ واریز کنند. 

وی ویزیت رایگان و تامین دارو جهت بازیابی سلامت مددجویان تحت پوشش با عنوان «نذر فرهنگی» و «نذر قربانی» را یکی دیگر از برنامه های این کانون به مناسبت ایام دهه کرامت برشمرد و گفت: به همت خیرین برای 70 خانواده نیازمند تحت پوشش سبد معیشتی به ارزش 500 هزار تومان تهیه و توزیع کرده ایم.

حجت الاسلام مطلبی همچنین به برنامه های این کانون برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و افزود: جشن تکلیف سیاسی ویژه دختران و پسران همراه با برگزاری سلسله جلسات بصیرت افزایی از جمله برنامه های این کانون در آستانه انتخابات بود و در همین راستا همایش بصیرتی با محوریت مشارکت پرشور و انتخاب اصلح روحانیون نیز به همت بچه های کانون مسجد جامع ابوذر تدارک دیده شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از محرومین و افراد کم برخوردار در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه از همان ابتدا یک ستادی در کانون مسجد با حضور فعالین مسجد و پایگاه بسیج مسجد جامع ابوذر تشکیل و حدود 300 بسته معیشتی با کمک های مردمی جمع آوری و میان خانواده های نیازمند تحت پوشش و تازه شناسایی شده توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر توزیع کارت نان بین نیازمندان تحت پوشش مرکز نیکوکاری کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر، اجرای طرح «اطعام مهدوی» و توزیع غذای گرم در پنجشنبه هر هفته میان نیازمندان و توزیع اقلام بهداشتی میان خانواده های کم برخوردار را بخش دیگری از برنامه های ای کانون نام برد.

کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر دارالشهداي تهران ( منطقه 17 ) واقع شده و با هدف تربيت نيروي تراز انقلاب اسلامي ايران از مراکز مهم و فعال قبل و بعد از انقلاب فعال است.

 

 پایان پیام/.

کلمات کلیدی: فهما