برنامه تابستانه کانون مشکات علم و ایمان
برنامه تابستانه کانون مشکات علم و ايمان

برنامه تابستانه کانون مشکات علم و ایمان

حجت‌الاسلام والمسلمين موسوي گفت: برنامه تابستانه کانون مشکات علم و ايمان مسجد النبي(ص) براي غني‌سازي اوقات فراغت نسل جوان در قالب خانه قرآني و کارگاه هنري و خلاقيت برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 28449 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی با بیان اینکه کانون مسجد النبی(ص) (واقع در تهران، میدان نبوت) امسال نیز ویژه برنامه هایی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان اجرا می کند، اظهار کرد: موسسه مشکات علم و ایمان مسجد النبی(ص) با همکاری پایگاه بسیج مسجد النبی (ص) مسئول اصلی برگزاری این برنامه ها است.

 

امام جماعت مسجد النبی (ص) افزود: کانون مشکات علم و ایمان مسجد النبی (ص) در قالب خانه قرآن کلاس های روخوانی و حفظ قرآن را برای کودکان سنین پنج تا هشت سال برگزار می کند. همچنین کلاس های قصه گویی، درک مفاهیم قرآنی، انجام بازی های هدفمند و متنوع و آموزش نکات قرآنی از طریق نقاشی از برنامه های دیگر این موسسه در فصل تابستان امسال است.

 

وی اضافه کرد: کارگاه های هنر و کارآفرینی در رشته های عروسک بافی، قلاب بافی، تریکوبافی و نمددوزی، فتوشاپ، رایانه و رباتیک نیز توسط موسسه مشکات علم و ایمان مسجد النبی (ص) به منظور غنی سازی اوقات فراغت گروه های مختلف سنی برگزار می شود.

 

 موسوی کاشانی ادامه داد: کانون مسجدالنبی (ص) همچنین کلاس های آموزش زبان های عربی و انگلیسی را با روش های جدید آموزشی در فصل تابستان برگزار می کند که از وجود استادان ممتاز در زمینه تدریس زبان استفاده می شود.

 

 وی در پایان تاکید کرد: همه کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی برگزار می شود و به همین منظور امسال از فضای بیشتری از مسجد النبی (ص) برای برگزاری این کلاس ها استفاده شده است.

 پایان پیام/.