تدارک ۱۰۰۰ برنامه در کانون‌های مساجد استان تهران در هفته دفاع مقدس
تدارک ۱۰۰۰ برنامه در کانون‌هاي مساجد استان تهران در هفته دفاع مقدس
سرپرست ستاد فهما استان تهران اعلام کرد:

تدارک ۱۰۰۰ برنامه در کانون‌های مساجد استان تهران در هفته دفاع مقدس

حسين براتي از تدارک ۱۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کانون‌هاي مساجد استان تهران خبر داد و گفت: اعزام گروه‌هاي جهادي به مناطق حاشيه‌اي و محروم و برپايي نمايشگاه کتاب ازجمله اين برنامه‌ها است.
شناسه خبر : 30527 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در کانون های فرهنگی هنری مساجد منتخب استان تهران خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس این نمایشگاه از 31 شهریور تا چهارم مهرماه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار می شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در هر منطقه یک کانون منتخب و نیز در کانون های مساجد شهرستان های استان تهران برپا می شود و در مجموع 40 کانون این نمایشگاه های کتاب را برپا خواهند کرد و در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم، جبهه مقاومت برای رده سنی کودک و نوجوان و بزرگسال با تخفیف  ۲۵ تا ۴۵ درصد به فروش می رسد.

براتی خاطر نشان کرد: در کنار غرفه های فروش کتاب، برنامه رونمایی از کتاب در برخی از این نمایشگاهها مورد توجه قرار می گیرد و قرار است، طرح «با شنبه های با کتاب» نیز با موضوع معرفی کتاب هایی پیرامون هفته دفاع مقدس اجرا شود.

این مقام مسئول همچنین از تدارک یک هزار برنامه با موضوع دفاع مقدس در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبر داد و تصریح کرد: با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از یک هزار برنامه برای این ایام در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار می شود و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به‌صورت نمادین در این ایام صورت می گیرد. همچنین قرار است، نمایشگاه دفاع مقدس در گلزار شهدای گمنام بهشت زهرای تهران برپا شود و  روایت‌گری از هشت دفاع مقدس به همت ۱۰۰ راوی دفاع مقدس در مساجد انجام شود.

به گفته سرپرست ستاد فهمای استان تهران عطرافشانی گلزار شهدای دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، رزمایش خدمات‌رسانی با اعزام گروه های جهادی به مناطق حاشیه ای و محروم، برپایی نمایشگاه آثار تجسمی دفاع مقدس و به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدرس در روز سوم مهر بخشی از برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

پایان پیام/.