برگزاری مراسم سوگواری ارتحال پیامبر (ص) و شهادت ثامن‌الحجج و کریم اهل‌بیت(ع) در کانون ولایت
برگزاري مراسم سوگواري ارتحال پيامبر (ص) و شهادت ثامن‌الحجج و کريم اهل‌بيت(ع) در کانون ولايت

برگزاری مراسم سوگواری ارتحال پیامبر (ص) و شهادت ثامن‌الحجج و کریم اهل‌بیت(ع) در کانون ولایت

اوحديان از برگزاري آيين عزاداري و سوگواري هم‌زمان با روز ارتحال پيامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) در کانون فرهنگي و هنري ولايت خبر داد.
شناسه خبر : 30871 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، محمد تقی اوحدیان مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت گفت: آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) و رحلت نبی مکرم اسلام (ص) با حضور بچه های مسجد برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم عزاداران با رعایت فاصله اجتماعی همنوا با مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) به سینه زنی می پردازند و برای رحلت جانکاه پیامبر اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین حضرت امام رضا (ع) عزاداری می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت بیان کرد: سخنرانی حجت الاسلام موسوی ذکر مصیبت و مرثیه خوانی کربلایی رمضانی ذاکر اهل بیت (ع) از جمله برنامه های این مراسم است.

اوحدیان عنوان کرد: این آیین عزاداری و سوگواری روز دوشنبه 12 مهرماه از ساعت 20 در کانون فرهنگی و هنری ولایت برگزار می شود.

وی در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در این مراسم خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه شد.