راه‌اندازی کاروان شادی وحدت در شب و روز میلاد پیامبر اکرم(ص) وامام صادق(ع)
راه‌اندازي کاروان شادي وحدت در شب و روز ميلاد پيامبر اکرم(ص) وامام صادق(ع)
مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان خبر داد:

راه‌اندازی کاروان شادی وحدت در شب و روز میلاد پیامبر اکرم(ص) وامام صادق(ع)

حجت الاسلام رضاوندگفت: کاروان شادي وحدت مسجد صاحب الزمان(عج) در شب و روز ميلاد پيامبر اسلام و امام صادق(ع) درشهرک دانش راه اندازي مي‌شود.
شناسه خبر : 31453 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۳۴

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران،  حجت الاسلام مجید رضاوند مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان با بیان اینکه جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام چهارمحالی  شنبه، اول آبان ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود، اظهار کرد: در روز میلاد نیز جشن بزرگی به نام وحدت از ساعت 11 صبح تا 13 در این مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) افزود: همه ساله اهالی این مسجد به مناسبت هفته وحدت، بسته های ارزاق و پوشاک میان تعدادی از خانواده های نیازمند اهل سنت توزیع می شود که امسال این کار با خدمت رسانی به ۵۰ نیازمند اهل سنت صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد از جمعه، ۳۰ مهرماه تا یکشنبه، دوم آبان ماه، ایستگاه صلواتی در خیابان شهید الفی نواران و در محدوده این مسجد برپا می کنند.

حجت الاسلام رضاوند اضافه کرد: کاروان شادی وحدت کانون فرهنگی هنری صالحان مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) نیز در شب و روز میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) در سطح شهرک دانش راه اندازی می شود.

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری صالحان در شهرک دانش که اقلیت ساکنین در این شهرک از برادارن اهل تسنن می باشند به آدرس خیابان الفی نواران واقع گردیده است.

 

پایان پیام/.