کانون های فهما تهران غرق در شادی سرور ولادت پیامبر اکرم(ص) وامام صادق(ع)
کانون هاي فهما تهران غرق در شادي سرور ولادت پيامبر اکرم(ص) وامام صادق(ع)
سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران خبرداد:

کانون های فهما تهران غرق در شادی سرور ولادت پیامبر اکرم(ص) وامام صادق(ع)

براتي از برگزاري مراسم جشن ولادت پر سر سعادت نبي مکرم اسلام حضرت محمد مصطفي(ص) و امام صادق(ع) توسط کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران خبر داد.
شناسه خبر : 31456 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران ، حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران با اشاره به برنامه های هفته وحدت، گفت: در اولین گام به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فضاسازی و آذین بندی محلات ومساجد صورت گرفت.


وی افزود:هم زمان با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) وامام صادق(ع)، جشن های باشکوهی در فضای باز مساجد استان تهران برگزار شد.


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: این جشن ها همراه با سخنرانی، مولودی خوانی و برنامه های شاد و تنوع دیگری بود که با رعایت نکات بهداشتی برگزار گردید.


براتی ابراز کرد: کمک مومنانه به دانش آموزان نیازمند، یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت کانون هابود که به همین منظور بسته های لوازم التحریر در قالب عیدانه به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت اهدا شد.


وی ادامه داد: همچنین به مناسبت این روزهای فرخنده، مسابقه فرهنگی با موضوع وحدت برگزار شد و در راستای پیوند مسجد و مدرسه برای اجرای این مسابقات از ظرفیت مدارس استفاده گردید.


سرپرست ستاد فهما تهران از تداوم طرح شنبه های کتاب در سومین رویداد ملی فهما خبر داد و اضافه کرد: این طرح ذیل رواق کتاب در حال برگزاری است و ان شاءالله در هفته وحدت نیز حول محور معرفی کتاب هایی از زندگانی پیامبر اکرم (ص) برگزار می‌شود.

براتی عنوان کرد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس نوشت هایی نیز با محتوای هفته وحدت تولید شده که در بستر فضای مجازی در حال انتشار است.

 پایان پیام/.