برگزاری دوره آموزش سبک زندگی توسط کانون فهما یاس منیر
برگزاري دوره آموزش سبک زندگي توسط کانون فهما ياس منير
مدیر کانون فرهنگی هنری یاس منیر خبر داد:

برگزاری دوره آموزش سبک زندگی توسط کانون فهما یاس منیر

اسکندري گفت: يکي از برنامه هاي کنوني کانون فرهنگي هنري ياس منير برگزاري دوره آموزش زندگي با محوريت زندگي اهل بيت عليهم السلام مي باشد.
شناسه خبر : 31670 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران ، محمد اسکندری مدیر کانون فرهنگی هنری یاس منیر با اشاره به تازه ترین فعالیت های این کانون گفت: یکی از برنامه های کنونی این کانون، برگزاری دوره آموزش زندگی با محوریت زندگی اهل بیت علیهم السلام می باشد.

وی افزود: این دوره آموزشی ویژه گروه های سنی ۱۵ تا ۳۰ سال است و فقط افرادی می توانند در این دوره حضور یابند که در دوره راهنمای آشنا رتبه کسب کرده اند.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس منیر بیان کرد: هدف از اجرای این طرح آشنایی نوجوانان و جوانان مسجدی با سبک زندگی و سیره اهل بیت علیهم السلام است تا از این طریق با الگو گرفتن سیره عملی پیامبر وامامان را در زندگی خود بکار گیرند.

اسکندری ابراز کرد: دوره سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام از ۱۵ آبان ماه در مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها آغاز می شود.

وی در تشریح برنامه های این دوره آموزشی، اظهار کرد: جزوه با محتوای سیره عملی اهل بیت در اختیار بچه های مسجد قرار داده می شود تا مطالعه کرده و در آزمون شرکت کنند.

مدیر کانون فهما یاس منیر ادامه داد: از دیگر برنامه های این دوره آموزشی، دلنوشته و نامه ای خطاب به شهدا، بیان سیره عملی شهدا به ویژه شهید سلیمانی از زبان یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس، خلاصه نویسی مطالب در مورد سیره عملی شهدا، پخش کلیپ و سرود درباره شهید سلیمانی است.

اسکندری اضافه کرد: علاوه بر این نیز اجرای طرح کتابخوانی و تولید آثار هنری با موضوع شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال یادبود شهدا، برگزاری اردوی تفریحی، برپایی مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر، از سایر برنامه های دیده شده در اجرای دوره سبک زندگی شهدایی است.

وی تاکید کرد: رویکرد کانون این است که دوره های سبک زندگی را سلسله وار برگزار کند تا تاثیر بیشتری بر مخاطبین داشته باشد و در همین راستا پس از برگزاری دوره سبک زندگی اهل بیت اقدام به برگزاری دوره سبک زندگی شهدایی می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس منیر یادآور شد: یکی دیگر از فعالیت های اخیر این کانون با همکاری و همراهی مسجد امام فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزاری دوره راهنمای آشنا پیرامون ۴۰ حدیث از اهمیت نماز اول وقت بود.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری یاس منیر به آدرس اسلامشهر خیابان شهید نو کوچه شهید محمدی واقع گردیده است.

 پایان پیام/.