بچه مسجدی‌های استان تهران در تدارک میلاد حضرت زینب (س)
بچه مسجدي‌هاي استان تهران در تدارک ميلاد حضرت زينب (س)
سرپرست اداره فهما شهر تهران مطرح کرد:

بچه مسجدی‌های استان تهران در تدارک میلاد حضرت زینب (س)

براتي گفت: از آنجايي که در آستانه سالروز ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار هستيم بنابراين کانون هاي فهما استان تهران در حال برنامه ريزي و تدارک براي بزرگداشت اين روز فرخنده هستند.
شناسه خبر : 33166 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۸

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران گفت: از آنجایی که در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار هستیم بنابراین بچه های مسجدی استان تهران در حال برنامه ریزی و تدارک برای بزرگداشت این روز فرخنده هستند.

وی افزود: از جمله ی این برنامه ها، اجرای مسابقه کتابخوانی با محوریت زندگی حضرت زینب (س) است و ویژه گروه سنی نوجوان برگزار می‌شود.

سرپرست دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد فهما کشور بیان کرد: بر همین اساس تعدادی کتاب تهیه شده که به صورت رایگان در بین کانون ها توزیع می شود و پس از مطالعه نوجوانان مسجدی می بایست چکیده ای از آن را برای ما در پیام رسانها ارسال کنند.

براتی ابراز کرد: مسابقه نقاشی با موضوع پرستار یکی دیگر از این برنامه ها است که ویژه گروه سنی کودک در نظر گرفته شده و کودکان نیز باید عکس نقاشی های خود را با کمک والدین برای ادمین کانالهای ستاد در اپلیکیشن ها ارسال کنند.

وی هدف از اجرای این مسابقات را آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نقش پرستار و زندگی و سیره حضرت زینب (س) برشمرد و ادامه داد: به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهدا می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران اظهار کرد: تجلیل از پرستاران نیز در برنامه های میلاد حضرت زینب (س) قرار دارد و بر همین اساس در قالب طرح شکوه مادری از آنها تجلیل می شود.

براتی در خاتمه کرد: طرح اطعام نیازمندان توسط کانون های منتخب نیز در شام میلاد این بانوی بزرگوار برگزار می‌شود و در همین راستا غذای گرم درب منازل آنها تحویل می گردد.

پایان پیام/.