امروز کانون‌های مساجد در سطح کشور شناخته شده‌اند
امروز کانون‌هاي مساجد در سطح کشور شناخته شده‌اند
سرپرست کانون های مساجد استان تهران اعلام کرد؛

امروز کانون‌های مساجد در سطح کشور شناخته شده‌اند

براتي در نشست مشترک با مدير و کارشناسان ستاد فهما استان البرز گفت: فعاليت در عرصه مسجد يک توفيق است و ما امروز شاهد معرفي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در سطح رسانه ملي به منظور آشنايي هرچه بيشتر مردم با فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد هستيم.
شناسه خبر : 33261 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) تهران، حسین براتی مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در حاشیه سفر و بازدید از ستاد فهما استان البرز در جلسه مشترک با مدیر و کارشناسان ستاد فهما این استان حضور یافته و در جریان فعالیت‌ها و دغدغه‌های بچه‌های مسجد این استان قرار گرفت.

  وی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: حوزه فعالیتی من در آغاز فعالیت‌ام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش مساجد بود؛ حقیقتا فعالیت در عرصه مسجد از طراوت، معنویت، شوق و ذوق، فراوانی برخوردار بوده و فعالیت در این عرصه یک توفیق است.

 مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهما افزود: در برهه ای برای ثبت فعالیت‌ها، گزارش ها و همچنین انعکاس رویداد هایی که در عرصه فعالیتی کانون ها رخ می داد باید مسیر پیچیده ای را دنبال می کردیم اما اکنون با تامیین اعتبار مناسب و از سوی دیگر اقدامات گسترده و متنوعی که انجام شده است، هر کانون حداقل یک سایت اطلاع رسانی داشته و در شبکه های مجازی نیز حضور دارد، از سوی دیگر بسیاری از ظرفیت های بچه های مسجد در صدا و سیما منعکس شده است.

 براتی در پایان اظهار کرد: آنچه که در سفر به استان البرز از سوی مدیران و کارشناسان مطرح شد به سمع و نظر حجت الاسلام ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خواهد رسید.

 پایان پیام/.