اقامه عزای فاطمی در مساجد استان تهران
اقامه عزاي فاطمي در مساجد استان تهران
سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران خبر داد:

اقامه عزای فاطمی در مساجد استان تهران

براتي گفت:همزمان با فرا رسيدن ايام فاطميه کانون‌‌هاي مساجد استان تهران همزمان با اقامه عزاي فاطمي در همدلي با نيازمندان بسته‌هاي فاطمي و يلدايي را توزيع کردند.
شناسه خبر : 33857 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) تهران، حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و سوگواری شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه(س)، کانون‌های مساجد استان تهران رخت عزا به تن کرده و برای عرض ارادت به این بانوی مکرم اسلام، با برگزاری ویژه برنامه‌های سوگواری، اقامه عزا کردند.

وی اظهارداشت:مراسم سوگواری و عزاداری ایام فاطمیه اول به همت فعالان کانونی و مسجدی به منظور تبیین ابعاد شخصیتی، سیره حضرت فاطمه(س) و ترویج فرهنگ فاطمی در مساجد شهری و روستایی در حال برگزاری است. جوانان عضو کانون‌های مساجد با راه‌اندازی هیئت‌های عزاداری، میزبان سوگواران فاطمی بوده و مراسم سوگواری همراه با سخنرانی در خصوص ابعاد شخصتی حضرت زهرا(س) در مساجد استان تهران برپاست.

سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران افزود: سیاه‌پوش کردن مساجد و پیرامون آن، نصب پرچم عزاداری بر سر در خانه‌ها و مغازه‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخت و توزیع غذای نذری در بین عزاداران فاطمی و اجرای طرح شنبه‌های کتاب با معرفی کتاب‌هایی با موضوع حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌هایی است که طی این ایام در کانون‌های مساجد استان تهران برگزار می‌شود.

براتی گفت: بچه‌های مساجد استان تهران همچنین با جهاد فرهنگی و اجرای رزمایش همدلی و مواسات، کانون‌های مساجد را به پایگاهی برای کمک به نیازمندان تبدیل کرده و در این ایام که با شب یلدا نیز مقارن شده بود، دستگیری از نیازمندان را اولویت قرار داده و با تهیه بسته‌های فاطمی و یلدایی به یاری محرومان شتافتند.

 پایان پیام/.