تجلیل بچه‌های مسجد از ۳۰ خانواده مدافع حرم در ‌آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی
تجليل بچه‌هاي مسجد از ۳۰ خانواده مدافع حرم در ‌آستانه سالگرد شهادت سردار سليماني
مدیرکانون فرهنگی هنری گام دوم انقلاب اعلام کرد؛

تجلیل بچه‌های مسجد از ۳۰ خانواده مدافع حرم در ‌آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام قلي‌پور با اشاره به بزرگداشت دومين سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليماني در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، گفت: در همين راستا امشب به همت کانون گام دوم انقلاب از ۳۰ خانواده مدافع حرم تجليل به عمل مي‌آيد.
شناسه خبر : 33998 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) تهران،  حجت الاسلام  سید سیف الله قلی پور از برگزاری مراسم تجلیل از 30 خانواده مدافع حرم و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم امشب (شنبه، 11 دی ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی دکتر محمدصادق کوشکی و با مرثیه سرایی نوروزی از مداحان اهل بیت(ع) برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری گام دوم انقلاب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در نعمت آباد بیان کرد: این برنامه همراه با کرسی تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود، پخش کلیپ و پیام مقام معظم رهبری برگزار می شود.

حجت الاسلام قلی پور در مورد فعالیت های کانون گام دوم انقلاب گفت: برگزاری سلسله جلسات احکام، اخلاق، نهج البلاغه، ترویج بیانیه گام دوم انقلاب بخشی از فعالیت های این کانون است.

مدیرکانون فرهنگی هنری گام دوم انقلاب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه کمک رسانی به محرومان یکی از رویکردهای این کانون است، خاطرنشان کرد: 300 خانواده تحت پوشش این کانون هستند و در همین راستا از ابتدای سال تاکنون در پنج نوبت بسته های معیشتی میان آنها توزیع شده است و به مناسبت ایام فاطمیه قرار است، 50 کیسه برنج میان نیازمندان توزیع شود.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه نوجوانان و کودکان در این مسجد خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور تربیت مکبر در این مسجد با اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به آنها تلاش کردیم که زمینه جذب کودکان و نوجوانان به هنر موذنی و مکبری را فراهم کنیم.

 

 پایان پیام/.