عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون نوجوانان حسینی مسجد امام حسین (ع ) تهران
عزاداري سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون نوجوانان حسيني مسجد امام حسين (ع ) تهران
سرپرست ستاد فهما استان تهران خبر داد؛

عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون نوجوانان حسینی مسجد امام حسین (ع ) تهران

مراسم عزاداري شهادت حضرت زهرا(س) با يادي از شهيد قاسم سليماني و نواي مهدي سلحشور و سخنراني حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد در ميدان آييني امام حسين(ع) با مشارکت کانون نوجوانان حسيني برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 34139 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) تهران، «حسین براتی» سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران گفت: مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش، چهارشنبهt ۱۵ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

براتی افزود: در این مراسم که به همت فرهنگسرای عترت و با مشارکت مسجدامام حسین (ع) و سپاه ناحیه شهید مطهری و کانون فرهنگی هنری نوجوانان حسینی مسجد امام حسین ع تدارک دیده شده است، مهدی سلحشور، مداح اهل بیت(ع) در رثای حضرت زهرا(س) مرثیه خوانی می‌کند و حجت‌الاسلام سیدحسن ابوترابی به ایراد سخنرانی می‌پردازد. یکی از همرزمان شهید سلیمانی نیز خاطراتی از رشادت‌های حاج قاسم بیان خواهد کرد.

تقدیر از خانواده های معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس شهید شهبازی و لطفی و نیز شهید مدافع حرم شهید سید مهدی حسینی از دیگر برنامه های این شب خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از نماز مغرب و عشا سمنوپزان با عنوان «در سوگ مادر» در میدان آیینی امام حسین(ع) آغاز می شود و تا پنجشنبه، ۱۶ دی ماه ادامه دارد. این مراسم از ساعت ۱۰:۳۰ پنج‌شنبه همزمان با روز شهادت حضرت صدیقه کبری(س)  توسط فرهنگسرای عترت برگزار می‌شود.