آغاز مرحله نیمه نهایی فهمای ۱۴۰۰
آغاز مرحله نيمه نهايي فهماي ۱۴۰۰
قابل توجه بچه های مسجد استان تهران:

آغاز مرحله نیمه نهایی فهمای ۱۴۰۰

داوري مرحله نيمه نهايي انتخاب کانون هاي شاخص فهما بر مبناي رواق هاي دوازده‌گانه با حضور ۴۸۲ کانون راهيافته به اين مرحله، آغاز شد و تا ۲۸ دي ماه ادامه دارد.
شناسه خبر : 34423 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) تهران، داوری مرحله نیمه نهایی انتخاب کانون های شاخص فهما بر مبنای رواق های دوازده‌گانه از یکشنبه، 26 دی ماه در ساختمان شهید سلیمانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شده است.

 بنابر این گزارش، در این مرحله فعالیت ۴۸۲ کانونی که استان ها در رواق ها معرفی کرده اند، برسی می شود تا درنهایت قریب به 60 کانون شناسایی شوند و به مرحله پایانی راه بیایند. در هر یک از رواق ها، پنج کانون به مرحله نهایی راه می یابند.

 

ارزیابی مرحله نیمه نهایی کانون های فرهنگی هنری مساجد، از امروز به مدت سه روز و در روزهای 26، 27 و 28 دی ماه انجام می شود.

 

این گزارش می افزاید: داوری مرحله نهایی فهمای 1400 ویژه60 کانون منتخب با حضور شخصیت های برجسته فرهنگی دینی و از استادان حوزه و دانشگاه در روزهای 29 و 30 دی ماه صورت می گیرد تا رتبه های اول تا پنجم مشخص می شوند.

 

گفتنی است، در هر رواق کانون اول با عنوان برتر، کانون های دوم و سوم با عنوان شایسته تقدیر ویژه و کانون های چهارم و پنجم با عنوان شایسته تقدیر معرفی می شوند.

 

 پایان پیام/.