تقدیر از خانواده شهدا در شب ۲۲ بهمن
تقدير از خانواده شهدا در شب ۲۲ بهمن
امام جماعت مسجد حضرت زینب(س):

تقدیر از خانواده شهدا در شب ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام رضايي با بيان اينکه جشن‌هاي بزرگداشت انقلاب اسلامي در مسجد حضرت زينب(س) برگزار مي‌شود، اظهار کرد: تقدير از خانواده شهدا در شب چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب در اين مسجد صورت مي‌گيرد.
شناسه خبر : 34840 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) تهران، حجت الاسلام والمسلمین «مسلم رضایی» با بیان اینکه جشن های بزرگداشت انقلاب اسلامی در مسجد حضرت زینب(س) برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه عکس «روزهای تغییر بزرگ» با همکاری شورای محله امامزاده یحیی (ع) در روزهای دهه فجر، در سطح این محله برپا می شود که طی آن حدود ۲۰۰ عکس طی این روزها در معرض دید عموم قرار می گیرد.

امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) افزود: مراسم یادواره شهدای این مسجد نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در روز یکشنبه، 17 بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تقدیر از خانواده شهدای مسجد حضرت زینب(س) به ویژه خانواده شهید حسن طهرانی مقدم و شهید حدادیان، شهید مدافع امنیت، در روز ۲۱ بهمن ماه در این خانه خدا انجام می شود.

رضایی با بیان اینکه توزیع 35 بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند در دهه فجر، برنامه دیگر اهالی مسجد حضرت زینب (س) به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب است، خاطرنشان کرد: در کنار هر بسته، تصاویر شهدای این مسجد و همچنین کتابچه ای شامل سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، قرار می گیرد.

مسجد و کانون حضرت زینب ( س) واقع در تهران، خیابان ری، کوچه امامزاده یحیی علیه السلام است.

 پایان پیام/.