طرح «سفیران اجتماعی» در ۲۰ کانون منتخب استان تهران اجرا می‌شود
طرح «سفيران اجتماعي» در ۲۰ کانون منتخب استان تهران اجرا مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران:

طرح «سفیران اجتماعی» در ۲۰ کانون منتخب استان تهران اجرا می‌شود

براتي با اعلام اجراي طرح «سفيران اجتماعي» خبر داد و گفت: اين طرح با هدف پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در ۲۰ کانون منتخب استان تهران اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 36721 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، «حسین براتی» از اجرای طرح سفیران اجتماعی در 20 کانون فرهنگی هنری منتخب استان تهران خبر داد و اظهار کرد: کاهش و مبارزه با آسیب های اجتماعی، ارتقای کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی آحاد جامعه بویژه قشر نوجوان و جوان در سطح جامعه از جمله اهداف برگزاری طرح سفیران اجتماعی است  که با مشارکت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران دنبال می شود.

 

سرپرست ستاد فهمای تهران بیان کرد: در همین راستا با مدیران 20 کانون منتخب استان تهران که مجری اجرای این طرح هستند، تفاهم نامه ای امضا خواهیم کرد تا طرح سفیران اجتماعی را در کانون های فرهنگی هنری برگزار کنند.

 

براتی با اشاره به دیگر اهداف اجرای طرح سفیران اجتماعی، بیان کرد: توانمندسازی نوجوانان و جوانان در برابر آسیب ها و مشکلات محله، ارتقاء سطح نگرش ها، اعتلای مهارت های زندگی و اجتماعی و توانمندی ها و استعدادهای بالقوه نوجوانان و جوانان در حیطه مسائل مختلف، کاهش مشکلات و آسیب های اعتقادی، اجتماعی و روانی، احیای کارکردهای فراموش شده مسجد و جذب نوجوانان، جوانان و عموم مردم به مساجد از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 

وی با بیان اینکه مقدمات اجرای طرح سفیران اجتماعی از مرداد ماه سال 1400 انجام شده است، خاطرنشان کرد: پس از طی شدن روند جذب مربیان این طرح که از نخبگان جوان محلات هستند، این دوره ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد منتخب برگزار می شود.

 

شایان ذکر است منتخبین اجرای طرح روز یکشنبه 21فروردین 1401 طی مراسمی در محل ستاد هماهنگی فهما تهران تفاهم نامه طرح ملی سفیران اجتماعی کانون های منتخب شهر تهران به امضا رساندند.

 پایان پیام/.