برگزاری مسابقه «قلب ماه» به همت ستاد فهما همزمان با لیالی قدر
برگزاري مسابقه «قلب ماه» به همت ستاد فهما همزمان با ليالي قدر

برگزاری مسابقه «قلب ماه» به همت ستاد فهما همزمان با لیالی قدر

مسابقه اينستاگرامي «قلب ماه» به مناسبت فرا رسيدن شب‌هاي قدر به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 37025 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، لیالی قدر بر اساس روایات و احادیث مختلف از لسان ائمه اطهار (ع) در زمره پر فضیلت‌ترین شبها بوده و سرنوشت یک سال آینده زندگی انسان در این شب‌های مبارک نوشته می شود. امام باقر (ع) در وصف این ایام فرموده است: عمل صالح در شب قدر از قبیل نماز، زکات و کارهای نیک دیگر بهتر است از عمل در هزار ماهی که در آن شب قدر نباشد.

 

 ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با توجه به فرا رسیدن لیالی قدر و  با هدف مرور بر احادیث و روایات پیرامون شب‌های قدر اقدام به برگزاری مسابقه «قلب ماه » در بستر اینستاگرام کرده است. عنوان این مسابقه از حدیث امام صادق (ع) که فرمودند: «قلب ماه رمضان، شب قدر است» گرته برداری شده است.

 

بر پایه این گزارش، 14 استوری از احادیث در رابطه با فضیلت شب قدر و دعا در قالب این طرح برای این ایام آماده شده و هر شب به صورت «سوال جواب» پرسشی از مخاطب در صفحه اینستاگرام بچه‌های مسجد به نشانی@bachehayeemasjed.fahma  پرسیده می شود.

 

گفتنی است علاقه مندان با مراجعه به صفحه اینستاگرام بچه‌های مسجد می‌توانند شب‌های قدر در محفل بچه‌های مسجد حضور یافته و در این مسابقه شرکت کنند.