برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «به وقت هشت» ویژه دهه کرامت
برگزاري مسابقه بزرگ کتابخواني «به وقت هشت» ويژه دهه کرامت
قابل توجه بچه های مسجد استان تهران:

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «به وقت هشت» ویژه دهه کرامت

روحي از برگزاري مسابقه بزرگ کتابخواني «به وقت هشت» به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: اين مسابقه با محور «بر مدار آفتاب: ترسيم زندگي بر مدار حيات رضوي» در سطح ملي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 37879 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۱

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، علی اکبر روحی گل خطمی از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «به وقت هشت» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه با محور سبک زندگی امام رضا(ع) آغاز شده و تا 30 خرداد 1401 ادامه می یابد.

مدیرعامل کانون و مؤسسه فرهنگی شهید روحی ادامه داد: این مسابقه در جهت هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان و کشور در جهت توسعه کتابخوانی و فرهنگ رضوی با محور معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مقدس، اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و  تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی کشور با اهدای جوایز ارزنده از قبیل 888 هدیه نفیس و متبرک رضوی برگزار می شود.

وی با معرفی منبع این مسابقه تصریح کرد: «بر مدار آفتاب: ترسیم زندگی بر مدار حیات رضوی» نوشته محمدحسین پورامینی که به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تدوین و منتشر شده منبع این کتاب است.

روحی ابراز کرد: این اثر در هفت فصل، با ارائه مستند روایی و تاریخی از حیات طیبه امام رضا(علیه السلام) در ساحت‌های ارتباط با خدا، حجّت خدا، خود، خانه و خانواده، جامعه، بهداشت و جامعه، بر آن است تا سبک زندگی مؤمنانه را بیان کند تا همگان بر مدار آن، شیوه زیستن را یاد بگیرند.

وی تاکید کرد: علاقمندان می توانند پس از ثبت نام با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه  مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی  www.m-ketab.ir  اقدام به ورود و در صفحه ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را مشاهده و در آن شرکت کنند.

این فعال فرهنگی ابراز کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ در ساعات ۱۸ تا ۲۰ تماس بگیرند.

گفتنی است، امکان شرکت در این مسابقه از طریق سامانه حرم رضوی haram.razavi.ir و سامانه سماک samakpl.ir  نیز فراهم شده است.

 پایان پیام/.