تمدید ثبت‌نام هشتمین دوره طرح ملی «رحله»
تمديد ثبت‌نام هشتمين دوره طرح ملي «رحله»
قابل توجه بچه های مسجد استان تهران:

تمدید ثبت‌نام هشتمین دوره طرح ملی «رحله»

حجت الاسلام والمسلمين سياري از تمديد مهلت ثبت‌نام هشتمين دوره طرح ملي «رحله» تا پايان خرداد ماه سال جاري خبر داد.
شناسه خبر : 38102 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران،  جت‌الاسلام والمسلمین هادی سیاری از تمدید مهلت ثبت‌نام هشتمین دوره طرح ملی «رحله» تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به استقبال از این طرح و با تصویب ستاد طرح ملی رحله، مهلت نام نویسی در این طرح تمدید شد.

دبیر طرح ملی رحله با بیان اینکه در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه از قرآن‌آموزان مصاحبه گرفته خواهد شد، افزود: افتتاحیه و آغاز رسمی دوره طرح ملی رحله از ۱۵ تیرماه خواهد بود.

وی با بین اینکه نام‌نویسی در طرح ملی رحله از طریق پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir انجام می شود، خاطرنشان کرد: طول مدت دوره ۴۷ روزه خواهد بود و مراسم اختتامیه ۳۱ مرداد ماه در تمامی مراکز برگزارکننده دوره، انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلیمن سیاری گفت: قرآن‌آموزانی که در آزمون پایانی نمره قبولی را کسب کنند، می‌توانند مدرک الکترونیکی خود را از سامانه آموزشی مؤسسه دریافت کنند.

وی تصریح کرد: طرح ملی رحله با محوریت حفظ سوره مبارکه بقره و جزء ۳۰ به صورت شبانه‌روزی ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مرکز قرآنی حوزه‌های علمیه کشور برای هشتمین سال پیاپی در تابستان ۱۴۰۱ برگزار می کند.

دبیر طرح ملی رحله یادآور شد: از بین ۳۸ مرکز برگزارکننده طرح ملی رحله، مراکز شیراز، استهبان و دزفول و فسا پیشتاز تعداد ثبت‌نام‌کنندگان هستند.

 پایان پیام/.