رونمایی از کتاب «برای مادرم روضه بگیر»
رونمايي از کتاب «براي مادرم روضه بگير»
در مسجد احمدیه رونمایی می‌شود:

رونمایی از کتاب «برای مادرم روضه بگیر»

حجت‌الاسلام والمسلمين علويجه از اطعام نيازمندان در جشن‌هاي عيد غدير خبر داد و گفت: مراسم رونمايي از کتاب «براي مادرم روضه بگير» همزمان با شب عيد غدير در مسجد اميرالمومنين(ع) ميدان احمديه تهران برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 39345 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین «احمد علویجه» با اشاره به برنامه های مسجد امیرالمومنین (ع) (واقع در تهران، خیابان پیروزی، میدان احمدیه) برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: جشن عید غدیر و میلاد امام هادی (ع) از روز شنبه (25 تیرماه) در این مسجد آغاز شده و تا دوشنبه، 27 تیرماه ادامه دارد. این جشن ها شامل سخنرانی، مداحی، تقدیر از سادات و برپایی ایستگاه صلواتی و اطعام نمازگزاران و خانواده های نیازمند است.

امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) افزود: مراسم رونمایی از کتاب «برای مادرم روضه بگیر» نیز امروز (یکشنبه، 26 تیرماه) و همزمان با شب عید غدیر در مسجد امیرالمومنین (ع)​ برگزار می شود.

وی اضافه کرد: «برای مادرم روضه بگیر» کتابی کاربردی و علمی در موضوع روضه خانگی و مستند به روایات و همچنین برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری و برخی دیگر از مراجع معظم تقلید درباره اهمیت برگزاری روضه های خانگی است. نام کتاب نیز از توصیه مقام معظم رهبری درباره اهمیت روضه خوانی و گریه کردن در مصائب اهل بیت (ع) گرفته شده است.

علویحه گفت: جشن عید غدیر نیز روز دوشنبه، 27 تیرماه از ساعت 11 تا 14 با حضور چند هیئت مذهبی و همراه با سخنرانی و مداحی و اطعام نمازگزاران در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اهالی مسجد امیرالمومنین (ع) با همکاری برخی دیگر از مساجد منطقه 14 تهران، بیش از سه هزار پرچم مزین به نام امام علی (ع) را میان کسبه و ساکنان این منطقه از شهر تهران توزیع کردند.

 پایان پیام/.