میزبانی بچه‌های مسجد صاحب‌الزمان(عج) از عزاداران حسینی
ميزباني بچه‌هاي مسجد صاحب‌الزمان(عج) از عزاداران حسيني
مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید کچویی» خبر داد:

میزبانی بچه‌های مسجد صاحب‌الزمان(عج) از عزاداران حسینی

حجت‌الاسلام پروانه با شرح تدارک بچه‌هاي مسجد صاحب‌الزمان(عج) براي عزاداري سيدالشهداء(ع)، گفت: برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي و فرهنگي، برگزاري مراسم شيرخوارگان حسيني و اطعام عزاداران ازجمله برنامه‌هاي کانون شهيد کچويي در دهه اول محرم است.
شناسه خبر : 39778 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۶

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام«علی پروانه» از تدارک ویژه برنامه های ماه محرم در کانون فرهنگی هنری «شهید کچویی» (در جوار مسجد صاحب الزمان(عج) جنت آباد شمالی) خبر داد و اظهار کرد: این کانون مسجدی همزمان با ماه محرم اقدام به برپایی دو ایستگاه فرهنگی و پذیرایی کرده است؛ غرفه فرهنگی با تمرکز بر مخاطب کودک و نوجوان فعال است و تلاش داریم در این ایستگاه از طریق نقاشی، کودکان را با فرهنگ عاشورای حسینی آشنا کنیم.

 مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کچویی در ادامه بیان کرد: در ایستگاه دوم نیز بچه های کانون شهید کچویی از عزاداران حسینی پذیرایی می کنند. همچنین به همت بچه های مسجد صاحب الزمان(عج) در روز (14مرداد) اقدام به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی همراه با اطعام مادران و فرزندانشان می کنیم.

 حجت الاسلام پروانه همچنین به اطعام عزادارن حسینی از شب هفتم ماه محرم تا ظهر روز عاشورا اشاره کرد و افزود: قرار است 3500 پرس غذای گرم میان عزاداران حسینی در این ایام توزیع شود.

 وی از برگزاری مراسم نماز ظهر عاشورا در چهارراه انصارالمهدی (عج) و با حضور عزاداران حسینی خبر داد و گفت: راه اندازی دسته عزاداری امام حسین(ع) در سطح محله و حرکت به سمت منزل شهدای محله و پاسداشت مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به کانون و مسجد با برگزاری جلسات در حوزه بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ عاشورا بخش دیگری از برنامه های تدارک دیده شده از سوی این کانون برای محرم است.

کانون فرهنگی هنری شهید کچویی سال گذشته با کسب بیش از ۱۰ هزار امتیاز در طرح ملی فهما جزء کانون های فعال استان تهران بود؛ عمده فعالیت های این کانون در رواق رسانه، همدلی و ترنج دنبال شده  است.

 گفتنی است، کانون فهما شهید کچویی مسجد صاحب الزمان(عج) در خیابان جنت آباد شمالی، خیابان مسجد واقع شده است.

 

 پایان پیام/.