مهلت انتخاب رواق در چهارمین رویداد ملی فهما تمدید شد
مهلت انتخاب رواق در چهارمين رويداد ملي فهما تمديد شد
قابل توجه بچه های مسجد:

مهلت انتخاب رواق در چهارمین رویداد ملی فهما تمدید شد

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از ۱۲ تا ۱۸ شهريور ماه به مدت ۶ روز فرصت انتخاب رواق دارند.
شناسه خبر : 40564 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حسین براتی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران از تمدید  فرصت انتخاب رواق 6 روزه 12 تا 18 شهریور ماه خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران افزود: با توجه به درخواست های مکرر مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و با موافقت معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور این امکان برای کانون ها فراهم شده است.

وی تاکید کرد: کانون هایی که تاکنون برای شرکت در چهارمین رویداد ملی فهما موفق به انتخاب رواق نشده اند تا فرصت باقی است، اقدام کنند.

براتی یادآور شد: امسال برای چهارمین سال متوالی است که رویداد ملی فهما ویژه کانون های مساجد در بستر زیست بوم بچه های مسجد اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد تهرن اظهار داشت: امسال کانون های مساجد باید در گام نخست برای شرکت در این رویداد ملی با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های خود ۳ رواق از رواق های ۱۲ گانه فهما را انتخاب کرده و در ذیل این رواق ها فعالیت کنند.

این مقام مسئول در پایان  خاطرنشان کرد: ارزیابی کانون ها براساس امتیازاتی است که در پایان این رویداد کسب کرده اند بنابراین می طلبد کانون های مساجد جنوب کرمان برای حضور پررنگ در چهارمین رویداد ملی فهما تلاش مضاعف داشته باشند.

 پایان پیام/.