برپایی موکب امام رئوف(ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین تهران
برپايي موکب امام رئوف(ع) در مسير پياده‌روي اربعين تهران
به همت اهالی مسجد حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)؛

برپایی موکب امام رئوف(ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین تهران

اهالي مسجد حضرت علي‌بن موسي‌الرضا(ع) با برپايي موکب «امام رئوف(ع)» در مسير پياده‌روي روز اربعين در تهران، به مردم خدمات متنوع ارائه مي‌کنند.
شناسه خبر : 40884 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رئوفی با بیان اینکه مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در زمینه اربعین فعالیت های مفصلی تدارک دیده است، اظهار کرد: مجلس عزاداری در شب و صبح، ظهر و شام اربعین حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و همراه با سخنرانی مذهبی، قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین و مداحی و اطعام نمازگزاران در هر چه جلسه، در این مسجد برگزار می شود.

 امام جماعت مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افزود: موکب امام رئوف (ع) مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با استقرار در میدان شهدا به مردم شرکت کننده در مراسم جاماندگان اربعین حسینی خدمت رسانی می کند.

وی اضافه کرد: موکب امام رئوف (ع) طی روز اربعین بیش از دو هزار آب معدنی، هزار آب میوه و هزار ساندویچ را میان مردم توزیع می کند. ضمن اینکه حدود ۲۰۰ عد اسباب بازی نیز میان کودکان توزیع می شود. دو روحانی نیز به نوبت از ساعت ۹ صبح تا سه بعدازظهر و از سه بعدازظهر تا هشت شب به سوالات شرعی مردم پاسخ می گویند.

رئوفی اضافه کرد: خیریه مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه ۱۲ تهران ۴۰ بسته ارزاق و دو هزار پرس غذای گرم را میان نیازمندان توزیع می کند. پرداخت کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام پیاده روی اربعین حسینی به ۳۰ نفر از برنامه های دیگر مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در ماه صفر بوده است.

وی ابراز کرد: مراسم عزاداری در دهه سوم ماه صفر نیز همراه با سخنرانی مذهبی، مرثیه سرایی و مداحی در دو نوبت ظهر و شب در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

گفتنی است کانون مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید قادری به فعالیت مشغول است.

 پایان پیام/.