متسابقین تهرانی راهیافته به مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان»
متسابقين تهراني راهيافته به مرحله کشوري پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني «مدهامّتان»

متسابقین تهرانی راهیافته به مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني «مدهامتان» در قالب 9رشته برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 41134 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، «مدهامتان» به معنای (دو باغ خرم و سبز) نام بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد است. پانزدهمین دوره این مسابقات با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح‌ریزی شده و ازجمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامتان اشاره کرد.

پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود.

محمد حسین احمدی در رشته اذان از کانون موعود، مصطفی لشکری در رشته حفظ کل از کانون جوانان انقلاب، محمدرضا کلانتری دق در رشته قرآئت تحقیق از کانون امام حسین (ع)، مصطفی گلشن در رشته قرآئت ترتیل از کانون اسوه و خانم زهرا خلیلی ثمرین در رشته حفظ کل منتخبین راه یافته به پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان از استان تهران هستند.

گفتنی است پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» از 12 لغایت 15 مهرماه با حضور بالغ بر 150 نفر از اعضای قرآنی کانون های مساجد کشور به میزبانی شیراز برگزار می شود

 پایان پیام/.